Hoelang zijn jullie bezig geweest voor dat jullie zwanger werden? Ben gewoon nieuwsgierig. Groetjes Cindy
Bij ons was het binnen 1 keer raak! Moet wel zeggen dat het best wel als een verassing kwam want ik dacht echt dat het wel eens een maand of 8, 9 kon duren.
Ik ben per ongeluk door de pil heen zwanger geraakt, maar we zien het als een enorm cadeau! Groet Kim
1ste ronde...we waren er niet eens mee bezig omdat we elkaar net kenden. Behoorlijke verrassing dus...
Ik ging uit van een hele lange rondes periode. Maar toen we besloten hadden om te beginnen met zwanger proberen te raken was het meteen raak. Dit was in maart 06 en in augustus 05 ben ik alvast gestopt met de pil, zodat als we zouden besluiten zwanger te gaan worden ik niet eerst nog moest ontpillen.
Voor ons is het een decembercadeautje want ik ben dwars door de pil heen zwanger geraakt, net zoals bij mijn zoontje. Groetjes Gwen
tjonge, wat zijn er veel bij wie het snel gegaan is zeg! Bij ons heeft helaas 5 jaar geduurd: veel therapien maar ook de nodige pauzes. Nu ben ik bij de eerste IVF-poging in januari zwanger geraakt van een tweeling! liefs Cherda
Alles bij elkaar zijn we bijna 2 jaar bezig geweest voor een gezonde zwangerschap. Daarvoor heb ik wel 4 mken gehad in een heel vroeg stadium. Op zich was ik steeds vij snel weer zwanger maar het bleef niet zitten, tot nu toe dan!
Ik ben december 2005 gestrop met de pil...toen nog een maandje gewacht en vervolgens in januari zijn we ervoor gegaan...eind mei was het raak!
Ik heb in oktober mijn Mirena laten weghalen en in januari was ik zwanger ! 3 keer is scheepsrecht dus ! We zijn er super blij mee, iets mooiers heb ik nog nooit meegemaakt ! Groetjes, Nikki F