Buik in gips

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mijn Xander, 16 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn Xander

Mijn Xander Actief lid

23 okt 2013
    318
    58
    28
    Hallo dames

Ik had een vraagje...
    Wanneer hebben jullie en gips afdruk van jullie buik gemaakt?
    Ik ben bijna 30 weken. Mijn buik is nog niet super groot dus ik zou graag nog even wachten. Maar ik zit ook met een risico op vroeggeboorte... Dat ligt nu een beetje dubbel. Als ik volgende week moet bevallen heb ik niet echt veel aan mijn gipspakketje. Misschien hebben jullie wat raad voor me??

Alvast bedankt groetjes

2. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Een vriendin van me heeft het met 35 weken gedaan.. Zodat een beetje te vroeg geboren worden niet uit zou maken voor de gipsbuik. Ik weet niet hoe groot de kans op vroeggeboorte is en hoeveel te vroeg dit dan ongeveer zou zijn (8 weken is natuurlijk een groot verschil met 4 weken bijv.) maar ik zou dan zelf liever een wat kleinere gipsbuik hebben dan dat ik te laat ben...

3. Mijn Xander

Mijn Xander Actief lid

23 okt 2013
    318
    58
    28
    Jammer genoeg kan niemand me echt vertellen hoeveel te vroeg. Ik ben met 27 weken opgenomen met weeën. Tot nu toe blijft alles rustig maar dat kan van vandaag op morgen omslaan... Daarom dat ik in twijfel Zit. Ik ga nu toch wachten tot 32 weken en dan kijk ik wel weer verder...

Dank je voor je reactie...
    Groetjes

4. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Hmm als je met 27 weken al opgenomen bent geweest met weeën dan zou ik echt niet heel lang meer wachten... Ik snap dat je graag een afdruk wil van je buik op z'n 'dikst' maar helaas weet je nooit wanneer dan is, zeker niet in jouw situatie! sterkte, en ik hoop dat je kleintje voorlopig blijft zitten!

5. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Evt nu vast een keer maken en als je over een paar weken nog niet bevallen bent dan nog eens?

6. Annemarieke

Annemarieke Actief lid

6 okt 2014
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou hetzelfde doen als Lottel zegt ��
    Bij mijn eerste had ik ook zo vroeg weeën en ging het zeker vroeger komen.
    Uiteindelijk was mijn dochter zelfs later ��
    Maar je weet nooit dus kan je beter zeker zijn he.

7. Mijn Xander

Mijn Xander Actief lid

23 okt 2013
    318
    58
    28
    Ja annemarieke daar zit ik een beetje mee. Heb ook een cerclage dus die houdt ook wel tegen en waarschuwt. Maar je weet het idd nooit. Mijn gyne zegt ook je kan morgen bevallen maar je kan ook nog tot 40+ verder gaan. Het lot zal beslissen.
    Maar dat idee van 2 gipsen is ook wel handig !
    Ik ga er nog even over denken.

Dank je wek dames

8. Annemarieke

Annemarieke Actief lid

6 okt 2014
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel succes met beslissen en zet je resultaat even op foto als je dat ziet zitten ��
    Ik vind het echt prachtig maar ben zelf nog niet ver genoeg
    �� nog een paar maandjes wachten

9. Mijn Xander

Mijn Xander Actief lid

23 okt 2013
    318
    58
    28
    Zal ik zeker doen. In de topic buikfoto heb ik recent een collage gepost van mijn buik doorheen de weken. Ze staan niet ver terug ik denk maar een paar pagina's..

Groetjes

Deel Deze Pagina