37 weken zwanger en veel moeten zuchten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door november12, 18 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. november12

november12 Actief lid

10 mrt 2012
    143
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben bijna 37 weken zwanger en voel me de laatste twee dagen wat raar... Afgelopen week moest ik plotseling naar het ziekenhuis vanwege te hoge bloeddruk, verder werd er niets gevonden. Morgenvroeg moet ik terugkomen voor controle. Nu merk ik dat mijn ademhaling soms plots even heel zwaar voelt, ook wanneer ik niks doe. Ik moet dan steeds veel zuchten...Ook heb ik menstruatiepijn...en wordt het lopen zwaarder...

Wie herkent dit of weet wat dit kan zijn?

2. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Nou ik heb precies hetzelfde!! Afgezien van die hoge bloeddruk.
    Merkte vandaag dat lopen moeizamer ging en dit ging al langzaam.
    Zuchten had ik al aangezien m'n baarmoeder echt hoog zit en een grote beeb heb die lekker tegen m'n longen ligt te wroeten.
    En vandaag ook menstruatie-kramp.
    Dus ik lees ff mee ;).

3. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Hier ook menstruatie gevoel onder in me buik en soms een flinke pijnlijke harde buik. Je lichaam is zich aan het voorbereiden op de bevalling. Wie weet zet het vandaag of morgen opeens door.

Ook hier af en toe flinke zuchten. Helemaal als de baby zich eventjes uitrekt, ik me naar voren buk of een stukje moet wandelen. Je baarmoeder zit nu erg ver omhoog. De rest van de organen zijn naar boven gedrukt en daardoor is er wat minder ruimte voor je longen. Vaak als de kleine is ingedaald word het wat minder, maar soms hou je dit tot de geboorte van de beeb.

Veel sterkte met de laatste loodjes.

Deel Deze Pagina