Vloeien na de bevalling

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Dafje, 8 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

Ik hoor verschillende berichten over het vloeien na de bevalling. Inmiddels is het bijna 4 weken geleden dat ik bevallen ben en het vloeien was vanaf het begin heel weinig. Ik ging vorige week over op bruine 'afscheiding' en dus zou de volgende stap volgens mij bruingeel-roze moeten zijn toch? Nu is het zo dat het niet minder is geworden, maar juist meer. Ik vloei nu heel veel, net zoveel weer als net na de bevalling en weer helderrood. Is er nu iets verkeerd gegaan of is het vloeien overgegaan in de eerste menstruatie sinds de bevalling of?

Ik weet het even niet meer en wordt hier wel erg onzeker van.
    Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Groetjes Daphne

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Daphne,

het zou goed kunnen dat je toch al een menstruaite hebt. die kan namelijk na een bevalling heel anders zijn als dat je gewend was. Ben je toevallig weer meer gaan doen ook, bv weer langzaamaan begonnen met werken of meer visites afgelegd? Dan zie je namelijk ook nog wel eens dat je meer gaat vloeien. Wacht het maar even af, het kan in ieder geval geen kwaad en het is ook niet echt iets rasars. We horen het vaker.

Groetjes Brigitte

3. Hoi Brigitte,

Dank je voor je snelle antwoord! Ik ben nu iig weer gerustgesteld!

Ik vindt het echt top dat jullie je vrije tijd hier in het forum steken!

Deel Deze Pagina