Ik ben 2 weken geleden bevallen en was een week later weer op mijn oude gewicht. Op zich mag ik dus niet klagen. Maar de meeste broeken van voor de zwangerschap passen me niet, ook al ben ik weer op mijn oude gewicht. Ik geef borstvoeding, dat scheelt volgens mij wel. Hoe is het gegaan bij de andere dames die bevallen zijn? Hoe lang duurde het voor je je eigen kleding weer kon dragen?
Ik ben 2 dagen na de bevalling op deweegschaal gaan staan en was dus ook al op mijn oude gewicht. Maar paste net zolas jij mijn broeken nog niet hoor. Maar dat komt omdat je lichaam nog terug in figuur moet komen. Maar dat gaat wel snel hoor en zeker met bv. Bij mij bleven trouwens de kilo's er ook afvliegen. En was slanker als nooit te voren. Ik hoop dat dit deze keer ook weer zal zijn. Maar ben ook tevreden met mijn oude gewicht hoor.
sinds deze week ben ik weer op mijn voor-de-zwangerschap-gewicht. Precies 9 maanden op en 9 maanden af! Maar ja, ik moest er bijna 30 wegknokken. Groet van Kiki
Oude gewicht? Oude kleding? Nee, helaas (kan er maar beter om lachen *zucht*). Ben met 6 kilo te gaan nog een rollade in mijn oude kleding. Geef 'helaas' bv dus afvallen zit er voorlopig nog niet in. Probeer me er niet druk om te maken maar da's niet altijd makkelijk.
Ik kon na 4 dagen al me kleding weer aan ! Echt een mazzel... dus natuurlijk ook alle kilo's kwijt. Erg snel maar val heel makkelijk af
hmm ik heb gisteren voor het eerst sinds mijn bevalling op weegschaal gestaan en bleek tot mijn verbazing al op mijn oude gewicht te zitten! vreemd is wel dat ik mijn eigen broeken nog niet aan kan want ze zitten te strak? vraag me dus af of dat ik dit figuur hou of dat iknog weer afval dus weet niet of ik tot 6 weken moet wachten met nieuwe kleren kopen?
Bij mij is het bijna 10 weken geleden dat ik ben bevallen, maar nog steeds zo'n 8 kilo zwaarder. Ik heb 2006 maar nog even gewoon gegeten en sinds 1 januari ben ik aan de Sonja Bakker gegaan. Ben inmiddels 3 kilo afgevallen, dus daar gewoon lekker mee door!
is het trouwens niet zo dat je lichaam na de bevalling van de eerste veranderd? mijn lichaam heeft een heel ander model ik ben breder geworden...
Ik heb me oude broeken weer aan zelfs me spijkerbroeken pas ik. Ik had ze na 10 dagen weer aan. daarvoor kon ik ze ook al aan maar dat was niet zo prettig bij de wond. Sommige blouse kan ik nog niet aan omdat me borsten te groot zijn en ik heb een hoop onpractische borstvoedingskleding dus dat blijft nog effe in de vuilniszakken zitten
ik ben nooit meer op mijn oude gewicht gekomen en bleef 15-20 kg ofzo (pff ik weet het niet meer precies hoor) te zwaar.
Ik moet er nog 17 voor op het gewicht van voor de zwangerschap te komen...ben er nu 23 kwijt ongeveer.. Maar wil er zowieso nog 27 af hebben.
Ik moet nog 10 kilo ofzo. Ik weeg nu 65 en voorheen iets van 55. Maar ik ben al blij als ik de 60 zo haal, die laatste 5 vliegen er zo af als ik weer kan gaan hardlopen Bij mij zit het vooral in mijn bovenbenen, dus pas ook niet in mijn broeken, dat is wel balen!
Ik zit nog steeds ruim onder mijn originele gewicht. Ik ben dus erg benieuwd hoe dat straks gaat... Krijg ik dan weer trek in (mijn dagelijkse portie) chips en vet en kom ik dan in no-time weer kilo's aan? Of zou ik door borstvoeding en door natuurlijk proberen niet in mn oude gewoontes te vervallen zelfs nog wat meer kwijt kunnen raken? Zijn er misschien mensen die daar ervaring mee hebben?
ben met mijn vorige zwangerschappen niet veel aangekomen (1e 8kg, 2e 4 kg, 3e 11kg) en na alle bevallingen kon ik 4 a 5 dagen daarna mijn oude kleren weer aan en zat ik onder het gewicht waarme ik mijn zwangerschappen begon. Helaas zat het er later wel weer aan. jikke
ik ben zeker 18 kilo aangekomen (op het laatst woog ik me niet meer ) maar ben nu al weer in maatje 36 en soms al 34, en dat na de derde, dus mag niet klagen, het gaat vanzelf.