Buik insmeren....gouden tip?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door oogappel, 7 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja136

anja136 Actief lid

7 jul 2008
    408
    0
    0
    Er is een onderzoek geweest in het programma "looking good naked". Daarin is de Cacaobutter van Palmers als beste getest.

Ik heb in mijn eerste zwangerschap olijfolie gesmeerd. Dat zou de gouden tip moeten zijn, maar helaas, in de laatste 2 weken toch flinke striae gekregen.

Nu bij mijn tweede zwangerschap gebruikt ik ook de palmers cacaobutter, maar ja ik heb de striemen al dus denk niet dat dat veel zal helpen

2. greeneyedgirl

greeneyedgirl Actief lid

18 nov 2008
    183
    0
    0
    Ik gebruik ook die zwangerschapsolie van Weleda en krijg ook complimenten over mijn zachte, romige buik, hihi. Gebruik het ook op borsten en billen.

Heb veel jeuk aan de zijkant van mijn buik en daar heb het ook goed tegen.

Van alle andere dingen krijg ik jeuk en uitslag. Heb ik normaal nooit dus mijn huid is echt gevoelig tijdens een zwangerschap.

Succes met smeren!

3. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Zoals velen al schrijven: niks werkt, je kan er helemaal niks tegen doen. Maar smeren is wel lekker om het soepel te houden, gaat wel een strak gevoel en jeuk tegen.
    Jonge vrouwen (< 30) en stevige vrouwen maken meer kans op een tijgervelletje, helaas ben ik allebei, mooi patroontje gekregen dus...

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Clarins Body Treatment Oil!

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb gesmeerd met Zwitsal BBBcreme, maar vond die erg plakkerig. En ook met Palmers Cacaobutter, die dikke in een potje, dus niet de creme. Vond het vrij sterk rijken, maar ik kreeg die tip van andere zwangere dames die er goede resultaten mee hadden.

Heb niet consequent gesmeerd, maar geen enkele streep hier. Terwijl mijn moeder dus wel behoorlijke striae heeft. Als het leefitjdsverhaal klopt.... mijn moeder kreeg mij en mn zusje voor haar 30e, en ik heb mijn eerste kindje pas na mijn 30ste gekregen.

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Denk niet dat het van de leeftijd af hangt hoor... Ik heb in mijn pubertijd heel veel striemen op mijn bovenbenen gekregen. Toen zij mijn ha dat als ik ooit zwanger zou zijn, mijn buik helemaal vol ging staan. Buiten extra striemen op mijn bovenbenen, is er hier dus geen enkele op m'n buik.
    Enne... ik ben nog lang geen 30 ;)

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.216
    113
    Brabant
    juist jonge mensen hebben meer kans op striae, omdat bij "oudere" de huid al wat slapper is..
    maar uitzonderingen bevestigen de regel he;) Ik heb in de puberteit veel striae opgelopen op bovenbenen en heupen.
    In de zwangerschap buik ingesmeerd met hema crème. In week 38 2 diepe streepjes opgelopen. maar mn borsten staan wel helemaal onder! ach ja...

8. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    ik gebruik olivia voor zwangerschapsstriemen
    erg vettig

bij mn eerste had ik gewoon babyolie gebruikt
    ik had en heb nog steeds geen straie

denk dat het ligt aan de huidtype die je hebt (erfelijk bepaald)
    mijn moeder heeft het ook niet namelijk en heeft 3 kids

9. fafje

fafje Niet meer actief

Dit doe ik ook...ben zelfs al eerder begonenn...maaar ik denk DE gouden tip ( haha ik kan het natuurlijk nog krijgen) maar ik smeer me onder douche altijd met babyolie in ( gewoon een hele goedkope van huismerk)....stap eruit...dan smeer ik me in met zwangerschapsolie zonder af te drogen...laat ff intrekken en dan begin ik met Palmer....

haha tja je moet er wat voor over hebben heh hihi

10. fafje

fafje Niet meer actief

Ohja en ik probeer niet teveel aan te komen in korte tijd...dus let best op snoepen en vettige dingen etc

Deel Deze Pagina