Hallo allemaal ik ben een jonge meid van 19 jaar en ben 10 weken geleden bevallen van een zoontje nou heb ik al 8/9 weken vermoeiheid trillende handen opvliegers eng in me hoofd moe me moe moe, me ogen die langzaam heen en weer trillen toen zijn mij huisarts gewoon stress vermoeiheid en virus op je everwichtorgaan. Tot vanmiddag ik voelde me weer niet goed worden en zijn we naar wekend arts gegaan bloeddruk was goed hartslag ook en vertelde mijn verhaal aan die huisarts en die zij een virus op je everwichts orgaan mag niet langer duren dan 6 weken. hij zij ik denk dat je het aan je schildklier heb, maandag moet ik bloed laten prikken daar op. Ik val niet af en kom niet aan. zijn er mensen die dit ook na een zwangerschap hebben gekregen of herkend iemand dit als het met schildklier waarscheinlijk is. ik ben namelijk zo dood op elkedag en draaierig Dat ik bijna niet buiten kom omdat ik me dan niet lekker voel. groetjes jaimy schoute
Een jaar na mijn eerste zwangerschap is bij mij een traagwerkende schildklier geconstateerd. Volgens de internist heb ik die aan mijn zwangerschap over gehouden. Ik was altijd moe, had het gevoel dat ik zo in slaap kon vallen, droge huid, dorst etc. Eerst heeft de huisarts het op mijn zware bevalling gegooid, daarna was het stress en toen ik bleef aanhouden heeft hij eindelijk een keertje bloed laten prikken. Hij zei toen dat de bloedwaarden voor de schildklier op het randje zaten maar dat ik toch voor de zekerheid maar een keer naar de internist moest gaan, ter geruststelling van mij, want hij dacht dat er niks bijzonders aan de hand was. Hij wilde gewoon van mijn gezeur af zijn denk ik... Ik ben door de internist uitgebreid onderzocht en nog voordat hij de bloedwaardes wist zei hij al dat het overduidelijk een traagwerkende schildklier had! Met medicatie ben ik nu aardig goed ingesteld en heb ik weinig tot geen klachten. Dus ja, je kan het van je zwangerschap krijgen en ja, het klopt dat je dan moe moe moe bent. Sterkte in ieder geval!
Dankje meis ik hoor over drie kwartier de uitslag van me bloed. Spanned dus. Bij mij stuurde me zo ook elke x weg met is stress zware zwangerschap zware bevalling blablabla ten zij ik voel als ik gestresst ben of gespannen ben ik ook wel maar meer omdat ik me zo ziek voel nou ben dus benieuwd laat julliej weten