Hoi dames, Dit is mijn 3de zwangerschap en ook nu deze zwangerschap smeer ik me buik, borsten, bovenbenen en billen in met Olivia. Het ruikt niet lekker en of het helpt, voor mij wel! Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap mijn billen NIET ingemseerd, alleen mijn buik en borsten...heel naief dacht ik dat "toch alleen me buik en borsten" groeien, ja...bij de 1 wel en bij de ander niet, bij mij dus niet, hahaha Mijn buik en borsten waren en zijn (tot op heden) striemvrij, terwijl mijn billen en bovenbenen er toch echt aan hebben moeten geloven. Dus of het een fabel is of niet, ik blijf gewoon lekker smeren
Helemaal mee eens. Straie zit in je genen (dan staat mij wat te wachten ) Ik heb een aantal boeken gelezen en indd je kan het niet weg smeren. Het zijn onderhuidse scheuren, en met insmeren kom je niet zo diep. Ik geef toe, smeer ook trouw iedere dag mijn buik in maar of het helpt...............
In de eerste trimester heb ik uitgeprobeerd wat ik het lekkerste voor mijn huid vond. Ik heb bio-olie, Weleda, Etos Mama Buikbalsem en amandelolie gebruikt. Maar het allerlekkerste is; Mama Bee Belly Butter. Deze kan je alleen bij de V&D kopen of via internet en dit gebruik ik al dagelijks vanaf week 10. Mijn huidje is zacht, soepel en zorgt dat het huid niet trekt. Echt een aanrader!! Ik raad dit echt iedereen aan. Mama Bee heeft echt super producten, maar de belly butter blijft mijn nummer 1.
Ik smeer alleen met producten van palmer's of het werkt...geen idee, maar dan kan ik tenminste tegen mijn vriendinnen zeggen dat smeren wel of niet heeft geholpen bij mij
Hier zwitsal mama gehad. Heeft geen donder geholpen. Ik heb een prachtig tijgervelletje. Maar mijn man vond het wel ontspannend om dagelijks mijn buik in te smeren en het ruikt erg lekker. Allerlei dure producten geloof ik echt niet in. Als je het moet krijgen, krijg je het toch!