Ik vind de olie van Kruidvat erg fijn, Pure & Nature Mama Oil. Ruikt heerlijk en trekt redelijk snel in. Deze gebruik ik het liefst 's avonds. Ochtends gebruik ik sinds kort ook Zwitsal Mama Buik Balsem, gekregen als cadeautje en vind deze ook erg fijn. Ruikt lekker (niet te) en trekt super snel in. Dus als ik 'haast' heb vind ik die erg fijn. Heb behoorlijke aanleg voor striae dus voorkomen zal het het toch niet. Maar fijn voelt het wel.
Vitamine E huidolie van de tuinen! Ik heb nog nooit zo'n wonder spul gezien! Mijn straiea van de vorige zwangerschao is zo goed als verdwenen en deze zwangerschap er niks bij gekregen terwijl ik bij de vorige met 22 weken echt begon te "scheuren" en toen gebruikte ik dure weleda olie en bio-Oil ... De huidolie is vaak in de aanbieding bij de tuinen met 50% of 1+1 ... Echt geweldig spul!
Echt? Hmm een poging wagen de volgende keer als het busje leeg is.. Hier veel striemen van te snel groeien in de puberteit.. Dus op de buik komen ze vast ook nog wel
Same here... Goed om te weten van die vitamine E olie. Ben alleen net begonnen met Bio Oil ('s avonds) en Bepanthen ('s morgens).
Bio oil en weleda Weleda is wel duurder maar ruikt heerlijk idd Heb ook etos buik balsem voor als k geen tijd. Heb om olie te laten intrekken
's ochtends buikbalsem van de etos omdat die wat sneller intrekt en 's avonds na het douchen de weleda olie met een oud hempje/shirt als pyjama. Ze zeggen dat het striemen niet voorkomt, mja wilt er toch alles aan gedaan hebben
Ik vind het stinken en eigenlijk heb ik niet het gevoel dat het de hele dag 'hydrateert', maar dat komt misschien omdat ik van nature een droge huid heb.
Ik gebruik Rituals en niveacreme uit het blauwe blik. Denk dat het niet heel erg uitmaakt wat je smeert zolang je het goed soepel en gehydrateerd houdt.
Ik heb olie van het kruidvat, en in zo een gratis doos zat een tube van Etos, die smeer ik ook weleens