buik insmeren

Discussie in 'Gezondheid' gestart door knor1981, 28 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Swopke

Swopke Lid

28 jan 2015
    22
    0
    0
    Ik vind de olie van Kruidvat erg fijn, Pure & Nature Mama Oil. Ruikt heerlijk en trekt redelijk snel in. Deze gebruik ik het liefst 's avonds. Ochtends gebruik ik sinds kort ook Zwitsal Mama Buik Balsem, gekregen als cadeautje en vind deze ook erg fijn. Ruikt lekker (niet te) en trekt super snel in. Dus als ik 'haast' heb vind ik die erg fijn.

Heb behoorlijke aanleg voor striae dus voorkomen zal het het toch niet. Maar fijn voelt het wel. ;)

2. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Vitamine E huidolie van de tuinen!

Ik heb nog nooit zo'n wonder spul gezien! Mijn straiea van de vorige zwangerschao is zo goed als verdwenen en deze zwangerschap er niks bij gekregen terwijl ik bij de vorige met 22 weken echt begon te "scheuren" en toen gebruikte ik dure weleda olie en bio-Oil ... De huidolie is vaak in de aanbieding bij de tuinen met 50% of 1+1 ... Echt geweldig spul!

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Echt? Hmm een poging wagen de volgende keer als het busje leeg is..
    Hier veel striemen van te snel groeien in de puberteit.. Dus op de buik komen ze vast ook nog wel

4. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Same here... ;)

Goed om te weten van die vitamine E olie.
    Ben alleen net begonnen met Bio Oil ('s avonds) en Bepanthen ('s morgens).

5. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Bedankt voor de vele reacties

6. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Bio oil en weleda

Weleda is wel duurder maar ruikt heerlijk idd

Heb ook etos buik balsem voor als k geen tijd. Heb om olie te laten intrekken

7. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    's ochtends buikbalsem van de etos omdat die wat sneller intrekt en 's avonds na het douchen de weleda olie met een oud hempje/shirt als pyjama.
    Ze zeggen dat het striemen niet voorkomt, mja wilt er toch alles aan gedaan hebben :p

8. Marria

Marria Actief lid

6 jan 2015
    182
    42
    28
    Wat is jullie ervaring met die van bepanthen? Die heb ik net gekocht.

9. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik vind het stinken ;) en eigenlijk heb ik niet het gevoel dat het de hele dag 'hydrateert', maar dat komt misschien omdat ik van nature een droge huid heb.

10. eems

eems Actief lid

5 aug 2013
    390
    100
    43
    Ik gebruik Rituals en niveacreme uit het blauwe blik. Denk dat het niet heel erg uitmaakt wat je smeert zolang je het goed soepel en gehydrateerd houdt.

11. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Ik heb olie van het kruidvat, en in zo een gratis doos zat een tube van Etos, die smeer ik ook weleens :D

12. Harvast

Harvast Actief lid

10 jun 2012
    243
    0
    0
    Ik gebruik amandelolie van de tuinen

Deel Deze Pagina