Hallo meiden, Ik ben weer eens creatief bezig geweest.. We wilden de peter en meter op een speciale vragen.. Ik heb een foto lijstje bij de Ikea gehaald, wat knutselmateriaal en ik ben aan de slag gegaan.. Onderin liggen blauw met roze muisjes, aangezien het geslacht geheim blijft.. In het midden heb ik een speentje geplakt.. Erg leuk om te doen en om te geven.. Ik ben denk ik 10 euro aan dit cadeau kwijt geweest.. View attachment 66607 Ben benieuwd wat jullie er van vinden.. We doen er ook nog een slabbertje bij met: 'Ik ben tante's knuffel'..
Aaaaahhhhhhh.....dat is echt super lief. En heel creatief idd. Ik had de peter en meter al gevraagd met eerste zwangerschap (die toen helaas mis ging). Nu ben ik stiekem jaloers....hahahaha. Had ik het ook maar wat specialer gemaakt. Erg leuk gedaan meid.
Heel mooi Amigo. Ik heb een soort gelijk iets gedaan met een fotolijstje en dat viel ook in de smaak. Gaan jullie voor familie of vrienden als peter en meter?
Wij gaan de zus van mijn vriend en mijn broertje vragen voor peter en meter.. Met vrienden vindt ik dat zo moeilijk.. Die gaan en komen in je leven.. En van deze twee weet ik zeker dat we altijd op ze kunnen rekenen dus vandaar deze keuze.. Geven jullie de kleine dan ook de voornamen van peter en meter?
Dat ligt eraan of het een jongen of een meisje wordt. Bij een meisje, de naam van de meter en bij een jongen de naam van de peter. Ik vind het niet leuk om een jongensnaam aan een meisje te geven en andersom. Maar...tegenwoordig kan alles. Ben benieuwd naar de reacties van jou peter en meter.
Thanks voor de reactie's.. Kan niet wachten om het te gaan geven.. En dan maar hopen dat ze beiden ja zeggen..