Buik is kleiner.....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door guusje27, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Good morning!

Ik heb nu sinds gisteren dat mijn buik wat kleiner is geworden...
    Is dit normaal? Wie heeft dit ook gehad?

Was net zo trots al op mijn buik....

2. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    niemand?

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Bij mij zie je een verschil tussen ochtend en avond.. Misschien dat het daaraan ligt? In de ochtend is hij kleiner dan in de avond.. zou het verder eigenlijk ook niet weten..

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Nee, hij is zowel s'ochtends als s'avonds kleiner....ik snap er niks van....:(

5. linde90

linde90 Niet meer actief

Misschien waren het eerst meer je darmen die opgezet waren, en ga je nu echt babybuikje zien???

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    maar hebben jullie dit niet gehad? Dan is het toch wel raar toch....

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Mijn buikje begon pas heel laat echt te groeien, vanaf week 24 a 25.. nog maar net dus..

Kan zijn dat het eerst je darmen waren die plaats hadden gemaakt voor alles en dat het daarna weer even minder werd.
    Niks om je zorgen om te maken hoor, je buik groeit en krimpt.
    Vriendin van me had een keer een foto gemaakt van voor een warm bad en na een warm bad, na het warme bad was der buik bijna weg haha maar er is een heel gezond ventje uitgekomen :D

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Oh...thanks...!
    Ik vond het zo raar toen ik voor de spiegel stond...ik vroeg het ook aan mijn vriend en die zei hetzelfde dus ligt niet aan mij! Wel jammer hoor, was er juist al zo trots op!
    Maar ik weet het,over een paar weken heb ik als het goed is een flinke buik!:D

9. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Inderdaad over een paar weken heb je een flinke buik als het meezit en als het tegenzit heb je een minibuikje net als ik lol.
    Bij mij word er nog steeds gevraagd 'ben je zwanger?? nee joh echt niet' *zucht*

10. Kalfje

Kalfje Niet meer actief

misschien is de kleine anders gaan liggen...?

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    ah, dat is ook niet leuk....hoop voor je dat je buikie snel gaat groeien!

12. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ik heb precies hetzelfde.. afgelopen weken leek me buik echt als een gek te groeien en sinds deze week staat het stil en is die zelfs minder bol..

zal vanzelf weer weer gaan groeien ;) haha

13. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Het went hoor hahaha maar wil er zo graag mee pronken.. maar ja heb nog 14 weken te gaan.

14. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Ik heb dit ook eens gehad. Ergens rond de 20 weken was mijn buikje opeens weg :( Zomaar na het slapen oid, buik was bijna plat. Mijn vriend zag het ook en vond het ook heel raar. Later die dag kwam hij weer terug, waarschijnlijk lag de baby gewoon anders als anders.

Hierna heb ik het niet meer gehad, inmiddels kan hij ook niet meer weg :D

15. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    haha, toevallig heb ik maandag of dinsdag een onderwerp op het forum gezet met als titel 'help mijn buik is platter'. Ik maakte me er ook heel druk om, maar na een paar dagen was ie gelukkig weer terug. Toch mijn darmen denk ik. Zodra ik weer meer eet en minder makkelijk naar de w.c kan (sorry) zet mijn buik weer op. Dus niets om je druk over te maken!

16. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Die van mij is ook niet zo groot;) Maar ben er eigenlijk heel blij mee:) Vindt het wel goed zo hihihi maar kan begrijpen dat je ermee wil pronken;) Bij mij vragen ze gelukkig niet ben je zwanger?? Ze zien het gelukkig wel gewoon..

17. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hier hetzelfde hoor... als de kleine gedraaid is, is mijn buik platter en voel ik het minder schoppen. Als het dan weer op een andere manier ligt, kan ik mijn lol weer op! ;)

18. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Heb hetzelfde, ben nu 14 weken en 5 dagen en merk pas sinds eind 13e week dat ik mn baarmoeder beter voel en het een heel klein beetje zie(vooral gisteren was het duidelijk), maar vanochtend ineens net of mn buik weer zacht en platter was:S
    Weet iemand of het normaal is dat je je buik gewoon in kan houden en je ook helemaal niets meer ziet of voelt.. Net of de buik weer helemaal plat is

Deel Deze Pagina