Wat ik me afvraag, voor de vrouwen die al eerde bevallen zijn, zagen jullie een verband met het gedrag van de baby tijdens de zwangerschap en toe hij/zij er werkelijk was??bv een druk kindje n de buik was in werkelijkheid ook erg druk of juist rustig???
Nee zoonlief was in de nacht erg druk en schopte zelfs papa wakker!! Hij is geboren om 21:26 (ziekenhuis) en lag thuis om half1 weer in bed en heeft de hele nacht doorgeslapen.....heerlijk! Maar uhhhh nu is hij wel druk hoor 7jaar later hahahaha
ja hier wel, ze was in de buik erg actief en nu ook volgens de vk kan je aan het 'gedrag' in de buik vaak wel al wat merken van het karakter
Oh haha de kleine bij mij is vrij rustig, schopt af en toe wel hard..hoopte dat t zou zeggen dat t een rustig kindje zou worden maar Zegt dus niets? Hmm
De eerste druk in buik, nu rustige Jongen! Wel met wat driftbuien. De tweede rustig in buik, nu de handen vol aan. Meisje De derde druk in buik, maar moet nog geboren worden dus helaas kan er nog niets over zeggen.
Ja, heb nu inmiddels 2 dochters en kon/kan het erg duidelijk merken. mijn 1e was/is een echte druktemaker en dit begon al in de buik. Ze zat nooit op dezelfde plek, maakt gebruik van alle plekjes in mijn buik, kon haar al met 14 weken voelen schoppen. Was qua tijd van beweeglijkheid ook geen touw aan vast te knopen eigenlijk bijna dag en nacht door. Toen ze geboren was presteerde zij het om 23 wakker te zijn en maar 1 uur te slapen ongeveer zoals in de buik dus. Verder nooit kwaaltjes gehad in de zwangerschap en zij bijna nooit ziek als baby. Wel was ze een erg onrustige ontevreden (huil)baby. Nu inmiddels 4 jaar en nog altijd druk en heftig in emoties. Dan de 2e was echt een verademing, in de buik al erg rustig, af en toe een schopje zo van "ik ben we wel hoor mama", maar verder niet. In de ochtend en in de avond het meeste wakker, voor de rest van de dag was het stil in mijn buik. Verder een zwangerschap met veel kwaaltjes en lichamelijke ongemakken. Toen ze geboren werd was ze al 180 gr anders als onze 1e. De 1e nacht werden we wakker van de wekker om haar te voeden! Nu nog erg rustig, ach je legt het weg en het slaapt, komt voor eten en drinken, maar vind het verder prima. In de ochtend en avond is ze het wakkerst net als in mijn buik. Verder is het wel een kindje wat tot nu toe al vaak ziek is geweest...
Jaaaaaaaaaaaaa zeker! Bij de beide heren!!! Echt exact hoor, qua drukte en energie net als in de buik!
Mijn dochtertje die was savonds erg druk en had heeel vaak de hik in me buik, nu is ze vijf weken oud en elke avond klaarwakker en druk en nog steeds vaak de hik! Dus hier wel het geval!
Hier bij de eerste wel iig..in de buik een pittig ding, veel en hard schoppen en tis nu ook een pittig ding.
Mijn dochter was heel onrustig in de buik en daarbuiten vrij rustig, huilde bijna nooit! Nu zeggen ze dat ze ADD heeft hahahaha
Hier wel! Dochter was enorm druk in mijn buik, niet normaal! En na haar geboorte ook een echte druktemaker. Nu is ze bijna 2 en heeft ze iets meer rust in haar kleine kontje
Ja, ik herken mijn dochter echt heel duidelijk. Mijn dochter voelde ik vanaf week 16 al continu en er zaten nooit langere pauzes tussen dan 2/3 uurtjes overdag. Een echte druktemaker was het en nieuwschierig ook in de buik. Ze is precies zo in het echt, ze zit nooit stil altijd bezig en ERG nieuwschierig. Altijd aan het lachen, een heerlijk vrolijk kind die zichzelf goed kan vermaken. Nu ben ik weer zwanger en de baby gedraagt zich vrijwel hetzelfde, misschien nog iets drukker dan grote zus zelfs in de buik. Ik ben echt nieuwschierig wederom.
ik voel mijn jongen nu op vaste tijden, tussen 08:00uur en 09:00uur, tussen 13 en 14:00uur, en tussen 18:00 en 20:00uur en als ik langer wakker blijf ook om 23:30 en 01:00uur dus we zullen zien na de bevalling.. dan kan ik er beetjte op anticiperen hahaha
Nu je het vraagt ben ik erover na gaan denken.. en het klopt wel... kleine was redelijk rustig maar had zijn aandacht momentjes... nooit te lang.. en af en toe zat er een dag (en nacht) tussen dat ik echt helemaal knetter werd van die kinderdisco... Gister een kinderdiscodag gehad... vandaag is er weer rust...
Ik wel mijn oudste was een draaikont....nu is ze best een rustig meisje die graag knuffelt. Mijn jongste schopte altijd en was drukker....en nu is ze ook een assertiever meisje dan haar zus
De oudste was niet heel druk in mn buik, is ze nog niet ... wel een actief kind maar verder niet druk qua karakter ofzo... kan alleen wel vreselijk boos/driftig worden. De tweede was zeer aanwezig, voelde haar ook al vanaf week 13 geloof ik, zij is lichamelijk ook altijd heel erg bezig... ze wipte zichzelf met de wipstoel (voetje schoppen of armpjes zwaaine) en nu met bijna 16 maanden is ze zo vlug als water.....
Ik heb denk ik wel 14x gedacht dat mijn dochter overleden was. Ik voelde haar soms echt een hele dag niet. Meerdere echo's en ctg's gehad en gelukkig was alles goed. Het is een echte slaapkop. En ook nu. Ze is heel rustig en slaapt lang en door. Wordt pas rond 10.30 wakker. Heerlijk hoor! Ook lag ze bij alle echo's steeds met haar handje tegen haar wangetje aan. En dat doet ze dus nog steeds om in slaapt te komen.
Bij beide jongens is hun gedrag na de bevalling redelijk hetzelfde als in de buik. De oudste was druk en reageerde alleen als hij er zelf in had en doet dat nu nog steeds De jongste was redelijk rustig en reageerde direct op mijn hand als ik die op mijn buik legde. Toen hij geboren was, was hij ook heel rustig een heeeel aanhankelijk, hij is nu nog steeds een echt knuffel
wij krijgen vast een drukte maker geloof niet dat deze na de geboorte zoveel rustiger word.maar we zullen zien.andere kids zijn gemiddeld soms heel druk maar kunnen ook heel rustig spelen en hun dingetjes doen