misschien weer zwanger?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door booboo22, 17 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    hoihoi

ik ben op 24 oktober bevallen van een zoon.na 5 weken werd ik weer ongesteld,nu ben ik al 11 weken niet meer ongesteld geweest, terwijl ik al gestopt ben met borstvoeding.

Ook is mijn afscheiding nog net zo erg als toen ik zwanger was.Wij hebben wel sex gehad met condoom, stiekem ben ik bang en denk ik of dak toch weer zwanger ben.Mijn buik staat ook nog zo bol

Bleef bij jullie de ongesteldheid ook zo lang weg en afscheiding ook zo erg?

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik werd na ongeveer 12 weken weer ongesteld en de afscheiding begint nu pas weer normaal te worden.

En anders gewoon een testje doen weet je het zeker.

3. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    kan maar 1 advies geven zodat je het zeker weet.. een test doen!!

4. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Bij mij is het ook een hele tijd nogal onregelmatig gegaan, maar ik zou idd voor de zekerheid gewoon even een testje doen!

5. miss spider

miss spider Actief lid

30 jun 2009
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben 22 oktober bevallen,en mijn menstruatie loopt alweer normaal.misschien voor de zekerheid testen.elk lichaam is anders he

6. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik zou ook even testen, ik heb me al heel vaak zwanger gevoeld na de bevalling maar dat had in mijn geval ook met ontzwangeren te maken, in jouw geval zou ik testen, zeker omdat je nog niet ongesteld bent geworden na de 1e keer.

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik zou ook testen..

Door de bv ben ik nog steeds niet ongesteld geweest en ben de laatste 2 weken weer zo misselijk met vlagen.. net als bij een zwangerschap, maar ik heb dan nog geen seks gehad dus dat kan ik gelukkig uitsluiten..whahaha...je lichaam moet weer in balans komen..

Geef je bv dan zal ook de menstruatie of niet zijn of heel onregelamtig...
    Bij de andere kids gaf ik geen bv en was ik nadat het vloeien van de bevalling was gestopt meteen weer normaal ongesteld.. ik heb het toen nooit onregelmatig gehad, maar dat verschilt per persoon.. ik zou een test doen.. dan weet je t zeker..

8. elie5209

elie5209 Actief lid

16 feb 2009
    256
    0
    0
    En??? Heb je een test gedaan???

9. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik was na 2 maanden alweer ongi ondanks de borstvoeding. Maar de ongesteldheid komt nog niet regelmatig. Ik zat ook even peentjes te zweten hoor deze dagen, maar ik ben gelukkig ongesteld geworden vanmorgen. De ene keer duurt het langer dan de andere en soms juist weer korter. Zou ook even testen...als het wel zo is zou je dat zeker moeten zien nu. Sterkte!

10. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ja maar hij was negatief, nou ja dan wordt het toch nog even afwachten...

11. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Herken je gevoel wel hoor.
    Doordat ik de pil slik heb ik elke mnd een bloeding, maar toch heb ik het idee zwanger te zijn. Heb het altijd koud, af en toe spanning op mijn borsten met melk uitvloed (geef nu 5 mnd geen bv meer) en nog meer klachten die ik had toen ik zwanger was.

De vlk zei tegen mij dat het normaal is om tot een jaar na de bevalling te denken dat je zwanger bent. Ze zei dat dat komt omdat het zo'n emotionele tijd is dat je hersenen dit niet los kunnen laten en je daardoor door dingen waarvan je zelf eigenlijk weet dat ze normaal zijn toch denkt zwanger te zijn.

Klinkt misschien een beetje raar, maar op mij is het zeker van toepassing.

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wat fijn om te lezen. soms dan heb ik ook het gevoel ben ik nou zwanger? maar dat kon tot voor kort zeker niet. Maar mijn menstruatie was voor mijn zwangerschap niet elke keer hetzelfde. Nu was ik vrij snel weer ongesteld geworden en het liep 3x gewoon zoals een gemiddelde menstruatiecyclus. Nu weer niet dus is geen pijl op t trekken blijkbaar

13. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Vond ik ook erg fijn om te horen ja. Ik dacht echt dat ik gek aan het worden was. ZO vaak gedacht zwanger te zijn! Zelf al een paar keer getest. Maar nee hoor, niks aan de hand.
    Niet dat het erg zou zijn als ik nu weer zwanger zou zijn, maar toch nog liever even niet.

Deel Deze Pagina