heh.. toen ik vandaag opstond, merkte ik dat me buik aanzienlijk kleiner is dan dat ie was! minder rond en nu flubberiger... hoe kan dit..... echt raar ik ben meteen hartje gaan luisteren, en dat leek in ieder geval wel in orde ik eet minder goed heb k idee ivm geen eetlust zou dat t kunnen zijn
Bij mij kan ik het verschil al weken heel goed zien als de kleine zich omdraait. Als ie bovenin ligt is m'n buik veel groter en ronder, dan draait ie met z'n hoofd naar beneden en is m'n buik 'vlakker' en kleiner. Dus zou me er niet te druk om maken, tenzij je echt duidelijk veel vruchtwater verliest
hoi inderdaad ik had dat ook als de kleine zich draaide dat mijn buik er heel anders uitzag Geen zorgen hoor liefs paula
echt raar van een pens naar .. amper wat.. raar voor de buitenwereld denk ik ook!! want het was echt wel te zien, maar nu veel minder tot niet! hopelijk komt t inderdaad doordat ie anders ligt, en niet door me weinige eetlust heb wel honger maar geen zin om te eten.. moet me echt dwingen
ja kan echt hoor. In deze tijd van je zwangerschap heeft je kleine nog zoveel plek. Als hij zeg maar om zijn as draait, eerst lag hij waarschijnlijk met zijn rug naar voren dit zet je buik wat meer uit en nu rug richting jouw rug( dieper in je lichaam) hoop dat je snap wat ik bedoel En als je zorgen heb( wat altijd mag hoor) even vk bellen maar ik denk dat ze hetzelfde zal zeggen. Probeer te eten waar je wel zin in heb en in elk geval goed drinken met dit weer dan komt het goed! liefs paula
Let op Crazy, vanavond is je buik weer groter en harder. Heeft te maken met je darmen ook. Ik had er al heel vroeg last van. Nu de bevestiging gekregen dat het door m'n vele vruchtwater komt. Dat gewicht steunt aan de spieren rondom m'n baarmoeder. 's avonds zijn m'n spieren moe en krijg ik een strakke dikkere buik.
Ik heb het nu ook, maar mijn vriend ziet het niet. Ik denk ook dat het met de darmen te maken heeft. Ik voel me minder opgeblazen, ga beter naar de wc en dan voelt een oogt de buik voor je gevoel wat kleiner.
ik heb het ook verschillend met de dag, de eene keer ligt het kindje dieper als de andere keer. Is raar ja, soms lijk ik hem kwijt te zijn, haha.. maar hij zit er toch echt nog.. Tja, volgens mij heeft het inderdaad met de ligging te maken.
mijn buik is smorgens ook kleiner en in de avond weer wat groter. ook ik heb niet veel eetlust de laatste tijd...maar probeer gewoon dat te eten waar ik trek in heb...maar ben ook veel grieperig de laatste tijd en ook buikgriep.
In de ochtend ben je ook lichter ( scheelt soms een hele kilo met de avond ervoor) dus lijkt me vrij normaal. Hier ook minder eetlust. soms wel heel erge trek maar niet wetende in wat, en de dingen die ik voorheen super lekker vond smaken nog steeds niet. Maar goed, blijven eten is wel belangrijk dus dat proberen we dan ook maar.