Pijn onderbuik maar toch zwanger

Discussion in 'Zwangerschap' started by Happy hertje, Apr 5, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Happy hertje

Happy hertje Actief lid

Feb 13, 2014
    148
    0
    0
    Fotografe
    NULL
    Hallo,

Ik ben benieuwd of er vrouwen zijn die rond hun menstruatie dagen laat hadden van de standaard menstruatie pijn (gevoelige borsten, pijn onderbuik etc) maar achteraf toch zwanger bleken te zijn. Ik zit 11 dagen na m'n IUI (gestimuleerd). Had eerste paar dag na IUI ook deze klachten behalve dat ik geen last had van gevoelige borsten (nu wel). Twee dagen geen last en sinds gisteren weer last van ongesteldheid pijn. Hormonen zijn allang al uit mijn lichaam dus daar zou het niet aan kunnen liggen (was ongeduldig en heb op dag 9 na IUI getest was negatief )
    Iemand ervaring?

2. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    Op de natuurlijke wijze hier zwanger geraakt, maar sinds eisprong last van krampen... toen 1 dag NERGENS last van en daarna weer continu elke dag last. Bleek toen wel zwanger, maar volgens mij zegt het helaas niet veel.

3. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

Sep 11, 2013
    1,845
    183
    63
    Female
    Ik had juist helemaal nergens last van rond mijn nod toen ik zwanger bleek. Kreeg de eerste keer dagen daarna wel last van kramp en deze keer kreeg ik vanaf een week of 7/8 last van mijn borsten.

Succes :)

4. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

Sep 28, 2014
    1,001
    2
    0
    Toen ik wou gaan testen 1 dag voor nod had ik ook echt menstruatiekrampen, toch was het dus niet menstruatiekramp want ben inmiddels 30 weken zwanger :)

5. Happy hertje

Happy hertje Actief lid

Feb 13, 2014
    148
    0
    0
    Fotografe
    NULL
    Dankjewel dames voor jullie reacties. Ik weet elk lichaam is uiteraard anders maar is wel fijn om verschillende ervaringen te lezen.

Geniet van jullie kleintjes!

6. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

Sep 30, 2012
    559
    101
    43
    Ik had bij alle 3 mijn zwangerschappen last van menstruatiekrampen.

Share This Page