Bijwerking inenting bij 14mnd (bmr + meng.c)

Discussion in 'Baby en dreumes' started by biancs, Nov 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. biancs

biancs Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    1,197
    0
    0
    Wat is jullie ervaring met deze prik? Op cb zeiden ze dat ze bijwerkingen meestal krijgen rond de 10-14 dagen..... Laat dat nou net kerst en oud en nieuw zijn. Denk er over na om het door te schuiven na 1 jan.

Wat is jullie ervaring met deze prik?

2. beebje2013

beebje2013 Actief lid

Aug 13, 2013
    360
    0
    16
    Vrij weinig bijwerkingen, alleen wat rode vlekjes, verder nix.

3. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

0 bijwerkingen, terwijl ze bij de eerste 3 prikken telkens 1 of 2 dagen koorts had.

Ze zeggen dat de kans op een reactie na BMR behoorlijk kleiner is dan een reactie op de eerdere DKTP prikken, maar dat áls er een reactie komt deze heftiger kan zijn.

4. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

Jul 21, 2013
    1,164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier alleen heftige reactie na de eerste dktp prik. Daarna bij elke prik gewreven met een washandje en nooit meer last gehad van bijwerkingen. Kan toeval zijn, maar ga het bij de volgendie, die nog een hele tijd duurt, gewoon weer doen ;)

5. manamana

manamana Fanatiek lid

Apr 30, 2014
    1,372
    22
    38
    het Noorden
    Geen last van bijwerkingen gehad.

6. Daan22

Daan22 Bekend lid

May 12, 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh lees even mee, mijn dochter krijgt ze 22 december, maar kan het niet verzetten naar januari, want dan ben ik uitgerekend,

7. Tukker27

Tukker27 Lid

Aug 6, 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons is het nu 3 weken geleden dat ze de prikken heeft gehad. Ze zeiden bij ons ook dat klachten naar een week zouden komen. Bij ons is onze dochter een dag na de prik ongeveer "vervelend" gaan doen. Ze huilt normaal gesproken eigenlijk niet een eet goed... dat was een week anders... ze wilde de hele dag op de arm, hangerig, snel huilen, slecht eten en drinken...

Na een week was het weer over. Nu is ze weer het zonnetje in huis. Ik weet niet of het door de prikken is gekomen, maar wij vonden het wel heel toevallig..

8. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

May 18, 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Mijn zoon heeft nergens last van gehad. De prikjes zelf vond hij wel behoorlijk pijnlijk.

9. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hier op de gewone prikken nauwelijks reactie maar bij deze wel. 2 dagen flinke koorts gehad maar daar bleef het wel bij. Gewoon wat ziekjes en hangerig maar ook wel vrolijk zoals altijd. Ik maakte me ook zorgen omdat t bij ons in de vakantie zou vallen die 10/14 dagen. Maar hier was t met een klein weekje al dus net uitgeziekt voor de vakantie.

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier is hij er heel erg ziek van geweest. Maandag prik, zondag hangerig en maandag, dinsdag en woensdag heel ziek, donderdag en vrijdag de nasleep.
    Liever een weekje ziek dan die ziektes daadwerkelijk krijgen maar ik zou ze een weekje uitstellen in u plaats.

De meesten worden er niet ziek van maar dat weet het niet op voorhand he
    Is het enige prikje geweest waar hij ziek van is geworden. Was ook de allereerste keer dat hij in zijn leventje ziek was geworden, ervoor wel eens verkouden geweest en krentenbaard gehad maar echt ziek was hij nog nooit geweest

11. Riverr

Riverr Fanatiek lid

Aug 27, 2012
    2,019
    172
    63
    Totaal geen last van gehad. Ik had mij voorbereid op het ergste maar dat bleek helemaal niet nodig.

12. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Hier ook wel enkele dagen echt niet lekker en daarna vol onder de uitslag over hele lichaam (geen last van). Wellicht met kerst niet zo fijn...

13. Catootje86

Catootje86 Actief lid

Nov 19, 2012
    220
    0
    0
    NULL
    Oss
    Hier gelukkig ook geen last gehad!

Share This Page