Wat is jullie ervaring met deze prik? Op cb zeiden ze dat ze bijwerkingen meestal krijgen rond de 10-14 dagen..... Laat dat nou net kerst en oud en nieuw zijn. Denk er over na om het door te schuiven na 1 jan. Wat is jullie ervaring met deze prik?
0 bijwerkingen, terwijl ze bij de eerste 3 prikken telkens 1 of 2 dagen koorts had. Ze zeggen dat de kans op een reactie na BMR behoorlijk kleiner is dan een reactie op de eerdere DKTP prikken, maar dat áls er een reactie komt deze heftiger kan zijn.
Hier alleen heftige reactie na de eerste dktp prik. Daarna bij elke prik gewreven met een washandje en nooit meer last gehad van bijwerkingen. Kan toeval zijn, maar ga het bij de volgendie, die nog een hele tijd duurt, gewoon weer doen
Oh lees even mee, mijn dochter krijgt ze 22 december, maar kan het niet verzetten naar januari, want dan ben ik uitgerekend,
Bij ons is het nu 3 weken geleden dat ze de prikken heeft gehad. Ze zeiden bij ons ook dat klachten naar een week zouden komen. Bij ons is onze dochter een dag na de prik ongeveer "vervelend" gaan doen. Ze huilt normaal gesproken eigenlijk niet een eet goed... dat was een week anders... ze wilde de hele dag op de arm, hangerig, snel huilen, slecht eten en drinken... Na een week was het weer over. Nu is ze weer het zonnetje in huis. Ik weet niet of het door de prikken is gekomen, maar wij vonden het wel heel toevallig..
Hier op de gewone prikken nauwelijks reactie maar bij deze wel. 2 dagen flinke koorts gehad maar daar bleef het wel bij. Gewoon wat ziekjes en hangerig maar ook wel vrolijk zoals altijd. Ik maakte me ook zorgen omdat t bij ons in de vakantie zou vallen die 10/14 dagen. Maar hier was t met een klein weekje al dus net uitgeziekt voor de vakantie.
Hier is hij er heel erg ziek van geweest. Maandag prik, zondag hangerig en maandag, dinsdag en woensdag heel ziek, donderdag en vrijdag de nasleep. Liever een weekje ziek dan die ziektes daadwerkelijk krijgen maar ik zou ze een weekje uitstellen in u plaats. De meesten worden er niet ziek van maar dat weet het niet op voorhand he Is het enige prikje geweest waar hij ziek van is geworden. Was ook de allereerste keer dat hij in zijn leventje ziek was geworden, ervoor wel eens verkouden geweest en krentenbaard gehad maar echt ziek was hij nog nooit geweest
Hier ook wel enkele dagen echt niet lekker en daarna vol onder de uitslag over hele lichaam (geen last van). Wellicht met kerst niet zo fijn...