ik heb savonds een ontiegelijke opblaasbuik. Heb dan zon vol gevoel .. Nog meer darmen buikjes hier ? Ben benieuwd naar foto's
Dat heb ik ook, meestal begint het eind van de middag en na het avond eten is het helemaal erg. Volgende ochtend is het een heel stuk minder. Het zijn je darmen en maag die omhoog gedrukt worden.
Ja hier! Nu 11w2d en begin al een buikje te krijgen.. maar in de avond lijk ik wel hoogzwanger haha.. vooral als het eten erg gekruid was dan is het niet normaal meer hahah
Gisteravond en ook vannacht heb ik hier enorm last van gehad!! Zo'n vol gevoel. Ik dacht ik eet nooit weer!! Vanmorgen zat het er nog wel maar was het wel iets beter gelukkig. Ga nu maar hele kleine porties eten en meer verspreiden over de dag.
Ja hier ook niet normaal! Wil een foto uploaded maar het bestand is te groot.. geen idee hoe ik dat kan aanpassen
Ja hier ook hoor! Vanaf 6 weken enorme (darmen) buik in de avond. 'S ochtends weer plat. Nu bij 16 weken is er in de ochtend een minibuikje te zien. Maar in de avond lijk ik nog steeds hoogzwanger haha!
Oh de eerste 6 weken had ik een enorme opgeblazen buik de hele dag door. Vreselijk, had er ook last van. Nu ben ik 14 weken en heb ik al een redelijke buik met voornamelijk omhoog geduwde ingewanden
Heeft iemand nog tips wat je er tegen kunt doen? Tussen de middag 1 broodje gegeten en half uur later weer last van zo'n enorm vol gevoel. Vanavond soep gegeten, klein kommetje, kijken hoe dat valt.
Hier nog foto staand .. Idd echt een heel vol gevoel ! Krijg het vooral van druiven ben ik achter haha ..
Mega idd... voelt ook erg oncomfortabel. Begint zo aan het eind van de ochtend en tegen de avond voel ik me 20 wk zwanger. Hoort erbij