hallod ames... ik heb nu al een paar keer te horen gekregen dat me buik laag zit? zouden jullie een sin me album willen kijken of dit ook echt zo is? ik zie het namelijk zelf niet.... vast bedankt! greetzz
eej anniek... als ik na die andere foto's kijk vind ik dat hij wel gegroeid is dat wel, maar zie niet echt dat hij laag zit 't kan aan mij liggen natuurlijk hihihihihiihi kijkt ook misschien anders omdat je je handen/armen omhoog heb groetjes mij
hey anniek ik vind dat je n mooi buikkie hebt hoor,en laag niee hoor want dan zou die van mij ook laag moeten zijn vind ik als ik dan weer zo naar mij kijk! succes met alles.. groejtes krulliewullie(esther)
Ik vind meer dat je van voren draagt (en ook wel laag). Maar daar zijn de meningen ook over verdeelt geloof ik maar wel een mooie buik hoor! jessica
je draagt in ieder geval lager dan ik draag hahaha.. maar verder. Tsja, de ene laag, de ander hoog, de volgende rond. Het hangt ook wel van je bouw af, heb je zoiezo een lang bovenlichaam, dan lijkt het al snel laag volgens mij.
Ik denk dat dat komt omdat je zeg maar onder je borsten nog wat ruimte hebt voor je buik begint (of zo lijkt het iig op de foto's) Maar verder vind ik meer dat ie mooi naar voren staat dan laag hoor!
dankje dames.... hihi oja caitlin.. ik moest echt lachen om jou antwoord! hahaha het lijkt zo idd dat me borsten nog plaats hebben maatr komt omdat ik me armen omhoog heb, moet eigenlijk een foto makenm met me armen omlaag.... hihi raken net me buik denk ik! hahaha
Ah dus jouw tieten hangen ook op jouw buik? Nah ja, je snapt me wel. Vind het iig geen lage buik! Bij een lage buik denk ik echt aan zo'n buik die al bijna hangt zeg maar
ok ok..misschien een stomme vraag.. Maar, wat maakt het uit hoe je je buik draagt? Gaat het hier alleen om hoe het eruit ziet of heeft het ook nog met iets medisch te maken? kus miek
Ik vind het inderdaad absoluut een lage en erg mooie buik. "laag" betekent mijns inziens niet dattie hangt oid - want je hebt zeker géén hangbuik - alleen maar dat hij laag ligt. Staat je mooi hoor!