Blijkbaar draag ik mn buik laag als ik mn nicht moet geloven... Ik zit er steeds meer en meer aan te denken omdat het einde in zicht is Maar mijn nicht beweerd dat de baby dus zeker weten eerder komt! De verloskundige zegt er niks over, maar door mn nicht word ik er wel onzeker van? Wie droeg het ook laag en kwam de baby eerder? Of wie draagt em nu ook laag en hoe denk je er over? Groetjes
hoi, ik draag mijn baby juist hoog en mijn vriendin draagt haar baby juist laag. zij is 16 april uitgerekend en ik 18. Maar ik heb juist alle voorweeen en zij niets. Mijn dokter zegt dat je er niets over kan zeggen.
Mijn buik is nu ook meer gaan hangen. Ik weet niet of dat met het einde te maken heeft. Misschien gewoon indalen? Dan zegt het namelijk niks. Nou ja, hopen dat het nog even blijft zitten voor je, in elk geval tot 37 wk.
Mijn buik ging steeds lager zitten een paar uur voordat ik ging bevallen zat hij heel erg laag. Ik hoop voor je dat je kleintje nog even blijft zitten
mijn buik hangt al ruim 3 weken laag en zie er is nog niks haha bij de andere twee zakte mijn buik ook omlaag rond de 33e week, hoor het ook steeds hoor om me heen van duurt niet lang meer....maar trek me er niet zoveel van aan scheelt wel in maagzuur gelukkig
Mijn buik hing ook laag, zie foto's album....Tenminste dat zei men tegen mij...En zie banner die kleine zit nog heerlijk en zelfs nog hoog zei de dokter dus het zegt helemaal niks...
Het zegt niets! Zelfs of de baby vroeg ingedaald is, zegt niets. Het blijft afwachten, de ene buik is gewoon de andere niet. Succes met wachten!
als je baby gaat indalen gaat je buik automatisch lager hangen. maar het tijdstip van indalen zegt helemaal niks over tijdstip van bevallen. mijn kleintje is nu ook aan het indalen. bij een eerste kindje schijnt dit ook eerder te gebeuren als bij een 2e of 3e.
Hallo, Mijn buik is van de week ook al iets lager gaan hangen en ik krijg al voorweeën ook. Woensdag moet ik op controle bij gyn en ga het haar toch eens vragen. Ik moet gaan voor een echogewicht. Ik voel wel ook precies dat ik op mijn einde loop maar de gyn kan toch geen maand misrekenen. grts
Bedankt voor de antwoorden, ben al geruster. Ik vind namelijk zelf dat mn buik niet lager is gaan zitten de afgelopen tijd dus het zal wel mee vallen denk ik Thank you!