hoi meiden ik was vrijdag nacht opgenomen omdat ik last had van koliekaanvallen in het ziekenhuis aangekomen kreeg ik na 2 uur pas pijnstilling dmv een echo zijn me nieren en eierstokken bekeken me bloedwaardes waren allemaal goed met de baby gaaat het prima maar waar komen de koliek aanvallen vandaan ze kunnen omdat ik zwanger ben eigenlijk niks doen geen foto's geen ct scan niks. dus de vraag is nu of ik goed de zwangerschap door ga komen zonder die pijnen het enige wat ze zeggen laten we hopen dat het eenmalig was ja wat heb ik daar aan ben de hele zwangerschap niet misselijk geweest en nu pffff gelukkig hou ik nog wel me eten binnen maar oh dat gevoel bah bah zit zelfs te denken om die postadoxine te halen nou heb ik al twee dagen geen echte zware aanval gehad dus ik hoop dat het ook wegblijft wat een hell was dat zeg pfffffffffff
Jeetje meid, das dan ook wat! Hopelijk blijft het nu redelijk met je gaan! Neem lekker veel rust! Heel veel sterkte!
Ik duim voor je dat het goed blijft gaan. Blijf positief en zoek wat afleiding. Het komt vast goed. Gelukkig is alles goed met de baby. LIefs Irene
He rastagirl, Ik ben vorige week ook opgenomen geweest met nierkolieken. bij mij hebben ze een echo van de urinewegen gemaakt en daardoor de oorzaak gevonden. ( verwijde nieren en urine wegen omdat de baby de urineleiders plat drukt... wordt uiteraard vervolgd ..... ) konden ze bij jou niets zien op de echo ? ( blijkbaar niet) Ik wens je heel veel sterkte, want de pijn is verschrikkelijk.
nee ze konden niks zien bij mij das het frustrerende als ze eens wisten waar het vandaan kwam dan konden ze gericht behandelen
Jee wat rot voor je, net nu je zwanger bent! Ik hoop voor je dat het je verdere zwangerschap niet meer terug komt. Sterkte