ik heb mijn zoon half jaar geleden geprobeerd zijn eigen bed zelflaten slapen waar ik echt trots op was.. maarr sinds 3maanden geleden merkte ik dat hij elke nacht wel opeens wakker werdt ..ik denk dat hij steeds sprongen kreeg en tanden dat hij wakker werdt.. en nu vooral hij geleerd heeft om te staan en kruipen en alles.. zie ik hem elke nacht wel naar mijn bed staand staren en mama roepen (haha)! ik kan hem ook niet meer terug stoppen en speen geven en laten slapen weer..nee hij wilt in mijn bed gaan slapen.. nu is het ook zo dat ochtend en middag dutje en avond slaap eeeeeerst in mijn bed inslaap moet gooien en dan pas leg ik hem in zijn bedje! heeeeeeel vervelend en eigenlijk jammer en beetje teleurgesteld want ik was echttt trots opmezelf en was/is ook trots op mijn zoon is hier ook mama's die zulke problemen hebben? mijn zoon wordt meestal tussen 8 uur en 9 uur wakker (9uur vind ik nogal laat of het ik niet gelijk)? en zijn dutje is 10 of 11 uur.. en middag dutje 3 uur of 4 uur..en slaapt dan een uur of langer... avondslaap is 8 uur of 9 uur.. denk jullie dat het laat is? en dat het daar aan ligt?
Beste Yasminaa, Omdat ik mijn zoontje van 2 maanden een ritme wilde leren en hij in zijn eigen bedje ging slapen (eerst in een wieg op onze kamer), zocht ik naar een handvat hoe dat te doen. Ik heb toen de Babyslaapgids gedownload. Mijn vriendin met een kleine van 2 jaar had hetzelfde probleem als jij dus ik heb haar de gids gemaild met het succes dat hij binnen een aantal dagen weer vrolijk in zijn eigen bedje slaapt. Het meningen van het wel of niet werken van de Babyslaapgids liggen nogal uit elkaar. De een heeft er baad bij, de ander niet. Mijn vriendin en ik wel maar ja, misschien was het ons zonder de gids ook wel gelukt. Nadeel is namelijk dat de gids betaald is en dat deze iets van 27 euro kost. Veel succes gewenst! Lfs, Lotuz