bridgett vindt t niks om op dr buik te liggen.toen ze 2 dagen oud was wou ze graag zo slapen (deden ze in t ziekenhuis bij dr) ik heb al zo'n speelmat gekocht voor dr.maar ze wordt snel boos erom..... ze ligt ook niet al te graag lang op dr rug in de box.ze wil alles zien en dus rechterop in de box. maar ja ik kan dr niet altijd zo laten zitten als ik bezig ben want dan heb ik geen zicht op dr. liggen die van jullie graag op hun buikje?
fergie ligt ook niet graag op dr buikje ze raakt dan helemaal van slag.. ze moet van de kinderarts elke dag 10 min op r buije liggen maar ze vind het echt niks
Mijn Sanne , vind het vreselijk om op haar buik te liggen. ( ze heeft pas haar spreidbroekje af en kan nog niet kruipen e.d) Maar op haar buik is geen succes hier.
Sofie vind het wel leuk. Moet ook erg lachen en gillen op haar buikje. Maar niet te lang. Dan vind ze er niks meer aan. En dan legt ze haar hoofdje ook neer. Is nog te vermoeiend denk ik. 10 minuutjes houdt ze wel vol. Langer ook niet.
Mijn oudste vond het ook niks vroeger en kleine Kim moet er ook nog niets van hebben. Ik moet elke dag oefenen met haar, maar dat eindigt steeds in huilen. Wat hier goed werkt is de wipstoel, die kan ik overal neerzetten en dan kan madam alles om zich heen bekijken en mij volgen met haar ogen. Want ookal is ze nog zo klein, dat volgen met de ogen doet ze graag!
Louise vond het heerlijk op haar buik, behalve om te slapen. Inderdaad is de wipstoel een goede optie zodat jij toch even je handen vrij hebt
mamason: vanaf wanneer gebruik je de wipstoel? alyssa wil ook al erg graag zitten (voor zover dat kan bij net een maand) maar ik ben bang dat dat nog niet goed is voor haar wervertjes. liefs doris
Eva vond het op zich nooit zo erg om op haar buik te liggen, maar werd snel moe, maar ze vertikte het dan om haar hoofd neer te leggen. Sinds ze kan omrollen ligt ze bijna altijd op haar buik, ik leg haar regelmatig weer terug als ze het zat is, maar ze rolt dan net zo had weer terug . Ze ligt nu ook op haar buik te spelen, ik denk nu een half uur/3 kwartier ofzo en ze is het nog niet zat. Haar hoofd legt ze trouwens nog steeds nooit neer, af en toe bonkt ze even op de grond met haar hoofd (van vermoeidheid denk ik). Slapen doet ze dus ook niet op haar buik (handig als ze zich omdraait in bed ).
Zoë mag ook wel graag op de buik liggen, maar in tegenstelling tot de andere 2 legt zij ok haar hoofdje niet neer wanneer ze moe is,en begint dan te "jengelen" dat ze er geen zin meer in heeft, de andere 2 gooiden gewoon hun hoofd neer staken hun duim in de mond, en gingen "gewoon' slapen op de buik, maar zij doet dat (nog) niet.... wbt die wipstoel, daar kun je de kleine gewoon al in zetten hoor, enkel zoasl het met alles is (maxi cosi e.d.) niet te langer achter elkaar... gr.smoekie
Amanthis draaide met 2 maanden al op haar buik toen hebben we haar een slaapzak aangedaan en dat heeft geholpen tot ze 4 maanden en toen draaide ze met slaapzak en al op haar buikje en zo sliep ze ook en nog steeds!
Dat is wel lekker, als ze dan zo verder slaapt... Eva draait sinds ze kan draaien ook met slaapzak, maar begint dus te jengelen als ze dan te lang op haar buik ligt. Vannacht lukte het trouwens niet te draaien, de spijlen zaten in de weg, toen ik wakker werd lag ze op haar zij te slapen met een been door de spijlen heen (had geen slaapzak aan omdat we 's avonds laat thuis waren gekomen en ze vanuit de Maxi Cosi direct de wieg in is gegaan).
Elian vindt er ook geen bal aan... Het gaat wel eventjes als ik hem met zijn armpjes op een kussen leg zodat hij daar op steunt en nog verder omhoog kan kijken. Als ik er dan voor ga zitten met wat speelgoed en wat gek ga lopen doen vindt hij het prachtig.. voor ongeveer 5 minuten. Nu drukt hij zichzelf helemaal op met zijn armpjes, gooit zijn hoofdje opzij en rolt dan zo door naar zijn rug. Om dan daar te gaan liggen brullen omdat hij boos op me is dat ik hem uberhaupt op zijn buikje legde, hahaha...