Vraag over 'goede' ouderschap aan professional?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Janneke21, Feb 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

Jul 25, 2008
    1,945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Ik zit momenteel met een groot en wat ingewikkelder dilemma.
    Eigenlijk heb ik echt heel hard eenmalig advies nodig van een deskundige. Is hier iemand die bijvoorbeeld psychologie/gedragstherapie of iets dergelijks heeft gestudeerd en mijn verhaal (ik zal het kort houden) wil lezen en advies wil geven? Of iemand die heel veel ervaring heeft met opvoeden etc.
    Vooral iemand die ook het een en ander weet over psychische problemen en drugsgebruik is welkom. Waarom zal ik dan in mijn verhaaltje duidelijk maken.
    Ik zal deze persoon erg dankbaar zijn want ik ben nu de enige die hier objectief over moet nadenken en ik wil graag weten of ik 'goed' denk.

Ik hoop dat iemand de moeite wil nemen mij even te helpen en alvast heel erg bedankt! Laat maar berichtje achter dan PM ik het probleem.

Ik zit nu echt te duimen of er uberhaupt iemand zal reageren :)

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik denk als je je berichtje in de lounge plaatst dat er dan wel meiden reageren, ik zie regelmatig meiden advies geven met een bepaalde opleiding of ervaring over psychische problemen en/of drugs.

succes ;)

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

je kunt mij pb-en, ik heb jaren als opvoedingsondersteuner gewerkt en werk ook nu nog met kinderen. ik zal mijn best doen je te helpen, maar het is moeilijk zo over internet!

4. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    je kunt me pb'en.. Afgestudeerd en ervaren :)

Zal wrs wel pas vanavond reageren.. ivm vermoedelijke mk.

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

je kunt mij ook pb´en.

groetjes
    Amber

6. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ohjee, Elegance, lees ik ´t goed? Sterkte :(

Share This Page