Trouwens, dames die ook nog niet zolang zwanger zijn en in Juli 2012 uitgerekend zijn... Ik heb een Juli 2012 mama's topic geopend bij de zwanger clubs, misschien gezellig!
Nou hier ook 1... Ik ben nu zwanger van de 2e, en me buik is ook al aan het groeien. Ik droeg vorige week een zwangerschapsspijkerbroek, ook gewoon omdat dat lekker zit met die band erbij en toen kreeg ik als reactie, draag je positiekleding, ik zeg ja, werd er gezegt: wat een gek he je bent 5 weken zwanger. Soms voel ik me best verschut dan denk ik van ja, ben nu nog maar 6 weken en dan al zo een buik marja aan de anderen kant heb ik zoiets van ja ben nu eenmaal zwanger en hij groeit nu eenmaal sneller.
Dat wordt idd wel moeilijk om het nog een aantal weken verborgen te houden. Gelukkig gaan we het koude seizoen in, dus wijde kleding /vesten
Bij mij was het hier met 5 weken ook dat ik dacht; hoe kan ik het in vredesnaam voor me houden. Maar nu lijkt het of alles een plekje heeft gevonden, en heb ik weer een redelijke normale buik. Denk dat het nog wel anders wordt dus.
Ik vind het geen buik van 5 maanden hoor, ik ben nu zelf 17 weken en mijn buik is dikker. Ik moet wel zeggen dat ik in het begin ook al snel een buikje kreeg (het is voor mij de 3e), maar later trok dat weer een beetje weg. Kennelijk hebben je organen even de tijd nodig om hun plekje te zoeken. Het is alleen wel lastig om het verborgen te houden zo. Toen ik het op mijn werk bekend maakte met 11 en een halve week zei iedereen: we hadden het al gezien
Haha! Mijn buik is ook enorm gegroeid en ik lijk ook wel 4 maanden ipv 4 weken.. Gelukkig niet de enige!
Hier dan een paar van mijn buikjes hoever ik ben op de foto's staat eronder Ennuh, normaal (nietzwanger) heb ik een platte buik Bekijk bijlage 196612
ik had bij tot nu toe al mij zwangerschappen* ook een dikke buik al erg snel. op me profiel staan wel paar fotos van mk1 en 3. bij zw 1 droeg ik met 5 weken positiekleding en moest ik een spoedecho toen de vk me zag, ze konden zelfs me baarmoeder al voelen met drukken dus die ligt erg hoog ze dachten dat ik minstens 3 maanden moest zijn toen ( had rare cyclussen toen dus wist het zelf ook niet) achteraf was ik echt pas 5 weken. deze keer is dus mijn 6e zwangerschap dit jaar.en me lichaam is afgelopen jaar gegroeid geslonken gegroeit geslonken met als resultaat overal striae op borsten en buik. nu begint me buik weer te groeien en savonds kunnen me broeken al niet meer dicht. ben benieuwd of het nu weer zo hard groeit of bescheiden blijft. Ik kan momenteel naden en knopen niet hebben op me buik want die is gevoelig ( net als bij mens. ) dus als alles me echt te strak gaat zitten doe ik ook weer positie aan. boeiend als mensen denken dat ik te vroeg ermee ben.. ( ik zag iemand comment geven over vriendin die der voorschut zette ) het is mijn lijf mijn buik en mijn comfort toch
Nou! Sorry maar pfffft, dat *gezeik* over 'het is toch veels te vroeg voor positiekleding' komt/kwam mij ook de neus uit. Met 4 weken deed mijn buik zeer bij mijn eigen broeken, dus ja, ik had positiejeans aan. Heeeeeerlijk!! Schaam je niet hoor!