Hoi meiden, Ik ben drie weken geleden bevallen van een gezonde dochter en heb alweer een aardig plat buikje. Ik had voor de zwangerschap maat 34 en van de shirtjes kan ik die weer aan! Ik weet dat ik een beetje te voorbarig ben maar ik krijg mijn broeken niet dicht. Mijn heupen zijn breder geworden en ik vraag mij af of dat zo blijft of dat dat nog slinkt? Ik heb namelijk geen idee.. Ik hoop het wel anders kan ik al mijn broeken weg doen... Wie o wie heeft het antwoord?
Het is trouwens geen vet waardoor mijn broeken niet dicht kunnen maar mijn heupen/bekken die breder zijn geworden...
Dat kan nog heel lang dure ik kan nu nog steeds niet in me broeke van voor de zwangerschap en alleen door me heupen
Ik was op een gegeven moment lichter dan voor de zwangerschap maar kon inderdaad ook broeken niet meer aan omdat heupen gewoon breder waren. duurde echt een paar maanden
Rustig aan je lichaam heeft 9 maanden werk gehad om je bekken los te maken en breder te laten worden. Nu kan je niet verwachten dat na 4 weken alles weer is zoals het was. Met.2,5 a 3 maand na de bevalling kon ik mijn broeken weer aan en dicht...
Mn heupen zijn ook breder geworden.. Mn oude broeken zaten altijd al strak, maar nu kan ik ze nog geeneens over mn heupen krijgen!!!
Mijn kleintje is bijna 11 maanden en ik heb allemaal nieuwe broeken moeten kopen. Mijn heupen zijn niet meer in oude staat terug gekomen.
Ik zat 2 of 3 dagen na de bevalling alweer op het gewicht van voor de zwangerschap, maar mijn broeken passen nog steeds niet over de heupen. Vrees dat dat wel zo zal blijven... wel heeeel vervelend want een maat groter is te wijd bij mn bovenbenen.
Ik heb het nog steeds, ben alle kilo's allang kwijt, alleen een aantal broeken is echt nog net te smal, het lijkt erop dat mijn heupen bijna weer op hun plaats zitten. Dochter is bijna drie maanden. Houd moed!
ja maar het duurde wel 3 a 4 maanden ofzo. En ineens tijdens een pas poging paste ik m'n strakste broek
Bij sommige vrouwen blijven hun heupen definitief iets wijder. Pas na de ontzwanger periode van 9 tot 12 maanden kun je er vanuit gaan dat je heupen niet smaller meer zullen worden, mits jeje oude gewicht terug hebt natuurlijk. Ik heb tijdens mijn zwangerschappen gewoon mijn eigen broeken kunnen dragen tot mijn buik in de weg zat. Ik kon ze dus meteen na de bevalling al aan. Inmiddels anderhalf jaar verder na de laaste zit ik zelfs in een maatje kleiner dan voor de zwangerschap (van 27 naar 26/25).
Wat veel reacties haha, ben niet de enige met dit probleem dus! Nou ik kan ineens een paar broeken wel aan en heb het idee dat mijn heupen wel smaller worden.. Heeft natuurlijk ook tijd nodig!
Hier helaas nog steeds bredere heupen...maar heb wel het idee dat het nog steeds slinkt....keep my fingers crossed duurt nu wel errugg lang
Herkenbaar. Toch schoot ik na zes tot 8 weken zo weer mn broeken in. Hier kwam het weer helemaal goed