Bijna niet vloeien wanneer weer ongesteld???

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door samantha1985, 16 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

Hey dames

Ik ben op woensdag 10-10-2012 bevallen van een zoon en tijdens de bevalling ben ik aardig wat bloed verloren....
    Nu ben ik morgen precies een week gelee bevallen en ik kan nu al 3 dagen een tampon dragen dus vloei heel weinig....
    Nu is het vandaag opgevallen dat het echt nog maar een paar druppeltjes zijn en vroeg me af wanneer ik dan weer ongesteld moes gaan worden... ik ben altijd rond de 20ste ongesteld geweest voordat ik zwanger werd... Moet ik nu ook weer rekenen op rond de 20ste....
    Bij de eerste heb ik 3,5 week gevloeid en daarna gelijk ongesteld geworden...Maar toen vloeide ik ook best wel veel en nu is het echt 1 tampon vol op een dag als ik het allemaal zo bij elkaar optel dus echt heel weinig(en zeker wel fijn en idieaal)...

Zijn jullie ook gewoon weer op de oude datum ongesteld geworden of is dit veranderd na de zwangerschap...????

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Bij het woordje tampon ben ik gestopt met lezen..

Je mag absoluut GEEN tampok gebruiken!!!!
    Kan je heleee nare infecties krijgen..

3. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    #3 Stier11, 16 okt 2012
    Laatst bewerkt: 16 okt 2012
    geef je borstvoeding? Dan kan het nog lang duren eer je ongesteld wordt.

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik vind het heel gek dat je tampons gebruikt nu, je moet echt eerst stoppen met vloeien voor je weer tampons mag gebruiken... Aanvulling; je moet sowieso 6 tot 8 weken wachten voor je weer tampons gaat gebruiken, die tijd heeft je baarmoeder nodig om te herstellen, gebruik je eerder tampons, dan loop je echt een fiks risico op infecties.

En mja, wanneer je cyclus weer start is niet echt te voorspellen, als je borstvoedinh geeft, duurt het vaak sowieso langer. Geef je geen borstvoeding, dan kan het ook best een tijdje duren voor je lichaam weer aan een cyclus begint. Afwachten dus!

5. samantha1985

nee tampon draag ik nog niet.... maar dat is bij wijze van spreken dat ik zoweinig vloei laat maar zeggen...

Ik ben bang als ik nu een tampon in doe dat die doorschriet en dat ik hem er niet meer uit krijg...

nee geef geen borstvoeding...dus het word gewoon afwachten wanneer hoop wel weer rond de oude datum dat zou wel fijn zijn... maar we wachten dan wel af...

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nou je tampon zal vat niet dooschieten maar je kan er wel ernstige infecties door krijgen..

En misschien moet je je in t vervolg dan even beter verwoorden :p
    Want als jij zegt ik kan nu al 3 dgen een tampon in dan ga ik er vanuit dt je bedoeld dt je dat ook doet./

En wbt die ongesteld geen idee...
    Dat kan volgende maand zijn enndat kan over een half jaar zijn, afwachten dus

7. samantha1985

had toevallig net de verlos op bezoek voor nog ff de laatste controlle bij sylvano en bij mij... En hebben het er gelijk over gehad en normaal zou het tussen de 6 a 8 weken weer moeten zijn na de bevalling maar idd het kan ook wat langer duren....

Dus voor de mensen die het ook nog ff niet wisten we hebben een antwoord hihihihi...

8. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Zo las ik het ook, dat je al een tampon droeg...Hmm denk dat het gewoon afwachten is. Ik werd 3 maanden na de bevalling weer ongesteld. En in de kraamweek was het vloeien zodanig gestopt dat ik alleen een maandvebandje gebruikte voor veilig gevoel...Ben ook heel weinig bloed verloren tijdens de bevalling...

Deel Deze Pagina