uur na de bevalling stond ik te douchen en t viel me mee, nu had ik ook een minibuik, na een week was ie bijna helemaal weg. in me album staan fotos
nou dat is wel bizar zeg jij was gewoon weer helemaal plat ,dat zijn er maar echt heel weinig ,wel fijn zeg!
Hier ook 16 kg aan gekomen en mijn buik was 3 dagen na de bevalling weer plat zelfs platter dan nu en toch weeg ik nu minder dan 3 dagen na de bevalling. Oh en ik heb de 2e tm de 5e dag 't sluitlaken gedragen. Succes met je bevalling, en geniet nog even van de laatste (zware?) loodjes. Ik miste mijn buikbaby wel en nu nog soms. Ben super blij dat ze er is, maar 't gevoel van samen één zijn is echt magisch!
hier maar 14 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap. na mn bevalling ben ik al 8 kilo kwijt (veel vruchtwater en 8 pondertje ) mn buik zag er in begin van de week er flubberig uit en nog wel dik (geen kinddik meer). maar nu een aantal dagen later is t nog wel flubberig ( buikspieren zijn doorgesneden tijdens spoedkeizersnee) dus dat zal ook wel blijven omdat ik niet mag oefenen. en die straien ja... dat blijft... maar goed, we hebben een kind gekregen en dat hoef je ook niet te verbergen toch?
Na de bevalling vond ik het wel mee vallen en ik was in de totale zwangerschap maar 2 kilo aangekomen maar ben na de bevalling 10 kilo aangekomen dus heb daar nu wel blubberbuik van maar na de 2de ga ik echt wel een sluitlaken dragen en sporten
Ik d8 dat komt nooit meer goed. Ik leek nog even zwanger als voor de bevalling. Trok binnen 3 dagen wel weg. Na 7 dagen was mn buik behoorlijk plat. En nu is ie als van ouds, maar iets slapper. Maar ik vind het prima zo! Geen strepen niks.. Om mn borsten maakte ik mij helemaal geen zorgen, maar die zijn juist "anders" geworden. Naar mijn mening veel slapper en minder mooi..
ik schrok er ontzettend van net na me bevalling! er hong 1 grote flubber die zn eigen weg ging! ik vond het niets en leek wel alsof ik nog steeds zwanger was maar nu 4 maanden later is me buik gelukkig nog platter dan voor me zwangerschap enige wat ik eraan overgehouden heb zijn n paar striemen die godzijdank nu al aan het vervagen zijn (grotendeels dankzij mijn grote vriend de zonnebank!) dus ik mag niet klagen
Ik was totaal 22 kilo aangekomen en alles zit in mijn buik en toen ik bevallen was vond ik mijn buik lelijk en nu nog... het lijkt net overtollig vel na veel afvallen. Zo ook op mijn heupen... Moet nog 6 kilo kwijt en dan zit ik weer op mijn oude gewicht. (bevallen nu 5wk geleden) Eigenlijk geen klagen hoor maar nog vind ik wel mijn buik lelijk. Maar ik heb een keizersnee gehad dus hoop dat alles weer weg trekt zodra ik weer mag sporten.
Ook mijn buik was na de bevalling nog erg dik hoor! Tenminste ik had we een heeeeele grote buik vind ik zelf , dus was het ook niet raar dat hij niet in een keer weg was. Als ik foto's zie van 1 of 2 dagen na de bevalling lijkt het wel of ik nog steeds een kindje in mn buik had. Het resultaat van nu staat in mn album , nooit gedacht dat het zo goed zou komen!
Bij mij was mijn buik gelijk weg, en flubberder ook niet. Ik had niet een hele grote buik en sterkte buikspieren dus dat zal ook geholpen hebben.
Ik zag er direkt na de bevalling nog harstikke zwanger uit hoor. Het schijnt een half jaar te duren voordat alles daarbinnen weer helemaal op zijn plekkie zit. Nu heb ik nog steeds een buikje maar ik moet ook nog een kilo of 4 afvallen (was 24 kilo aangekomen). Maar het duurde best lang voordat alles weer een beetje 'in vorm' schoot. Mocht er ooit een tweede komen dan is mijn figuur echt zwaar naar de knoppen denk ik.
ik ben tijdens mijn 2 zwangerschappen de afgelopen 2 jaar in totaal 40 kilo aangekomen. ik moet nu dan ook nog 30 kwijt. ik had een enorme buik. bij het breken van de vliezen hebben de verpleegsters, de vk en de gyn dikke lol gehad om de enorme hoeveelheid vruchtwater die ik kwijt moest. mijn 9 ponder had tot op het laatst de volledige vrijheid en ruimte om zich alle kanten op te bewegen. mijn buik zit dan ook onder de straie en flubbert er nu op los. ik vind het wel jammer, maar had het natuurlijk niet anders verwacht. straks ga ik zeker weer sporten en probeer ik de schade wat te herstellen, maar strak zal mijn buik vast nooit meer worden
Direct na de bevalling dacht ik, ooo dat valt mee. Ik lag en mijn buik was plat. Wel heel zacht en gek. Maar toen ik opstond had ik toch nog wel een buikje. Ik heb een paar dagen met een sluitband gelopen, maar toen toch maar gestopt, want vond t niet erg prettig. Nu, anderhalve week later is mijn buik al bijna helemaal plat (in staande positie!), maar nog niet strak! Maar ik heb wel een goed gevoel over t eindresultaat. Ben ook al 10kg kwijt van de 13!
Mooie buik, joh na de bevalling. Maar meiden, het kan echt hoor. Mijn zus is ook erg slank gebouwd en nu na haar 2de kindje is haar figuur nog even slank als voor er kids waren. Ook haar buik is zo plat als een dubbeltje. Je zou gewoon echt niet zeggen dat ze ooit 2 kinderen heeft gebaard.
Ik vind nu zelfs mijn buik dunner dan voor de bevalling Ik had eerder altijd zo'n heuveltje onderaan zeg maar, die zie ik nu niet meer!
Ik was enorm op het einde van mijn zwangerschap. ik was 19 kilo bijgekomen en kon elk moment ontploffen. en toen ik net bevallen was voelde ik me zo.. slank tot een paar dagen later mijn buik was net een grote kwak flubber. nu 5 maand later is het al wat beter, maar nog niet zoals het zou moeten zijn
Hier is ie nog niet strak en vraag me ook af of ie dat ooit weer word. Waar ik me echter aan erger zijn die enorme vetkwabben die over mijn spijkerbroeken heen hangen. Ik snap er geen hol van; die dingen zakken af maar toch hangen er rollen overheen. Ik kan daardoor geen strakke truitjes dragen. Alles moet wijd. Met andere woorden: kan zo goed als mijn hele kledingkast weggooien wil ik er fatsoenlijk uit zien. En dat vind ik een beetje zonde dus ben ik vastberaden om die laatste paar kilo's af te vallen en buikspieroefeningen te doen. Ik heb geen boodschap aan ach het is nog maar pas geleden, want voor je het weet ben je ineens 10kg zwaarder dan je ooit was en ik wil gewoon geen overgewicht. Want A. het is niet gezond en B. ik wil gewoon mijn kleren weer passen
ja maar losse huid kan je niet altijd wat aan doen, mijn zusje is echt skinny to the bones maar die heeft altijd kwabben over haar jenas hangen (om voor het gemak even zo te noemen) en ook losse kont zeg maar, ik ben misschien dikker als haar maar ben veel strakker in mijn vel (inmiddels niet meer ma een zwangerschap en wat te zijn afgevallen) losse huid is moeilijk weg te trainen volgens mij.. wat wel helpt is goed ondergoed ipv die rare stringetjes en heupdingetjes, als je goed ondergoed koopt wat een beetje corrigeert zit je goed in je spijkerbroek en kan je strak shirtje eroverheen en niemand die het ziet.. (wie niet strak is moet slim zijn hahaha)
Wat zijn de meesten van jullie positief zeg. Ik zie er nog steeds uit of ik ruim 20 weken zwanger ben. En dat met een 100 striae strepen van onder tot boven er bij en ook het over de broekrand hangende vet maakt het me niet blij . Paar weken terug was helemaal genant. Ik had een buitenlandse vrouw gesproken op mijn werk. Onderwerp kinderen kwam ter sprake, en ik vertelde dat ik een dochter had van 6 maanden. Komt ze een paar uur later terug met een cadeautje, een badcape, voor als mijn dochter komt, over drie maanden. Kon wel janken. Word ook dagelijks wel gefeliciteerd door klanten, die vragen hoe lang ik nog moet. Inmiddels kan ik daar tenminste op antwoorden. Maar niet omdat ik nu weer zwanger ben hoor. Die buik is al sinds de bevalling zo. En ja, je krijgt er wat voor terug, zeker. Maar de herinnering dat mijn dochter in mijn buik zat had ook met 1 streepje striae gemogen van mij.