buik na de bevalling....

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door michellle81, 18 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valhalla

valhalla Niet meer actief

@ Melloncollie dat herken ik wel ja, ik was ook alles heel snel kwijt maar mijn figuur is wel veranderd. Anders, zachter ofzo?

Ik probeerde me van de week in een broek te wringen die ik anderhalf jaar voor het laatst aan had gehad (een -destijds- hippe strakke skinny) en ik had hem dicht en ik zag eruit als de meisjes die ik altijd zo uitlach... Van die te strakke broeken met aan alle kanten een vetje er overheen :oops: Had het idee ook al eerder met ondergoed, maar ik gaf de schuld aan de droger ;)

Misschien helpt het om een paar andere broeken te kopen ofzo? Heb veel H&M dingen maar dat is of te strak, of juist te wijd bijvoorbeeld, waardoor ik ook het idee heb barbamama te zijn...

@ Moaatje dat is wel minder zeg, ik hoop voor je dat het goed komt! Misschien is een sluitlaken iets voor je na je volgende bevalling? Kan me voorstellen dat je je erg lullig voelt!

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    @moaatje; wat erg voor je zeg, ja dat doet je zelfvertrouwen ook geen wonderen als mensen gaan zeggen dat je zwanger bent! ik snap wel dat je daarmee zit hoor, maar ik vind je juist zwanger zo'n mooie buik hebben helemaal niet zo groot en ik zie geen enkel streepie..
    misschien is wat corrigerend ondergoed wel wat voor je, in elk geval voor je zelfvertrouwen, lekker kunnen aandoen wat je wilt enzo is wel het waard dacht ik zo..

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Toen ik bevallen was vroeg ik aan de vk of ik uitgescheurd was, toen ze daar naar ging kijken dacht ik opeens "hey ik kan over mijn buik heen kijken" Vond het eigenlijk wel lekker en heb de eerste nacht ook gelijk weer op mijn buik geslapen.

4. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Een sluitlaken ga ik zeker naar kijken. Zat er vorige keer al aan te denken, jammer dat ik het niet gedaan heb.
    Ik heb ook wel corrigerend ondergoed. Maar ook al is mijn zwangerschap nog pril, ik vind het niet prettig meer.
    Nu laat ik de buik ook weer lekker uitbuiken hoor. Ik mag weer gefeliciteerd worden ;) .

Maar ik vind het wel eng. Kwam vorige keer 13 kilo aan. Die zijn er allemaal nog. Als dat nu weer gebeurt :oops: . Zou pas echt zielig zijn voor mijn vriendje. Had ie anderhalf jaar terug nog een slank vriendinnetje waar vorm in zat, krijgt ie zometeen een vormeloos vrouwfiguur van 30 kilo meer met strepen en overollige huid.

Als dat zo is gaat er zuig en knipwerk aan te pas komen hoor.

Valhalla, kan echt niet he, die meiden met zwemband over de broek, en dat ook nog altijd met een te kort shirtje er op. Bah.

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja als je zwanger bent zou ik ook niet meer van die strakke onderbroeken aandoen, zit niet lekker en zou me ook niet fijn bij voelen.

Ja veel doe je er niet aan behalve gezond eten evt veel wandelen, of op zo'n crosstrainer thuis e.d.
    Ik ben ook zo aan het hopen dat ik niet zoveel meer aankom (eet wel normaal hoor) zou me geweldig lijken om het gewicht weer te hebben voor dat ik zwanger werd van onze eerste (zeker omdat dit de laatste is voor ons) bij de eerste was ik er 30 kilo aangekomen en ging er amper vanaf (pas na 9 maanden maar ben toen opnieuw zwanger geworden) zit nu nog steeds op -2.5 kilo dus let's hope for the best!

Daarna gaan we weer ons best doen om die flubberbuik eraf te krijgen..

6. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Hier tijdens de zwangerschap meer dan 25 kilo aangekomen....vanaf 38 weken zwangerschap wou ik niet meer op de weegschaal...maar heb nog tot 42 weken gelopen!
    had echt een GIGA-buik!
    ik weeg nu minder dan voor ik zwanger was...maar heb een vreselijke buik!
    veel striae...en hij flubbert heel erg!

7. elam

elam Actief lid

26 feb 2009
    311
    0
    0
    Amsterdam
    Ben ook 20 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap..
    Ik ben altijd heel slank geweest ( ben 1.73 en woog 53 aan het begin van mijn zwangerschap)
    Van 53 naar 73.. :(

Ik weeg nu 62 kilo..Wil niet terug naar 53, maar wil nog wel zeker zo'n 4 tot 5 kilo kwijt raken..
    Mijn buik valt reuze mee..het zijn meer mijn dijen..die zijn veel breder geworden en voorlopig pas ik niet in mijn broeken.. :(
    Tot aan de zomer moet het wel lukken..

8. bengel

bengel Niet meer actief

ik ben in mijn zwangerschap slechts 11 kg aangekomen, nu 14 afgevallen, buik heeft totaal geen straie..was een beetje slap, maar trekt nu ook weer strak. vanaf woensdag ga ik weer sporten dus komt goed.
    ik moet eerlijk bekennen dat ik hier toch wel erg blij mee ben....

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hier ook 20 kg aangekomen. nu moeten er nog 8 af.. maar woog voor mijn zwangerschap eigenlijk iets te weinig voor mijn lengte dus als er nog 5 af gaan ben ik ook tevreden :)
    jammer genoeg ging het alleen de eerste week hard en toen hield het op :cry:

Deel Deze Pagina