ontlasting

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door fokje, 2 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    Ik krijg er wat van nu 4 weken na de bevalling
    wil het peopen nog njiet zo goed de ene keer diarree
    en nu voor de tweede keer wil het er echt niet uit
    nu 2x laxeermiddel ingenomen en het wil er niet uit ik voel met de vinger hoe ver het is (sorry v.d detail) en 1`vingertop ver en het wil niet zakken erg veel drang maar het wil niet

heb een achterwand verzakking die ver naar buiten komt maar ontslasting ho maar.
    erg veekl pijn net dokterwacht gebeld ik weet het niet meer, mijn moeder gaat zo naar de spoedapotheek voor microlax
    wat is dit vervelend verlies bloed bah bah bah

2. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    zijn er meer dames die dit hebben? heb een achtrerwand verzakking deze komt dan helamaal naar buiten gat kan wel huilen!!!

3. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb er geen ervaring mee, maar lijkt me erg vervelend. Kunnen ze niets aan die verzakking doen? Lijkt me dan in de weg zitten met ontlasten. Sterkte.

4. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    nee sonja eerst niet ben te jong voor een operatie!
    eerst 2a3 maanden bekkenoefening bij geen verbetering weer naar gyn e dan misschien operatie.
    heb die nacht in ziekenhuis gelgen heb hoge klysma gehad die kleineren werkten niet had toen een darmverzakking en achterwand de darmverzakking door veel harde ontlasting deze is nu goed nu vele medicvatie om ontglasting dun te houden. heb veel pijn aan mijn darmen achter ze kunnen niks voor mij doen. helaas (of gelukkig) herkent niemand hier mijn klachtme of is dit een taboe.

als er geen reactie komt doe hem dan maar opslot!!!

Deel Deze Pagina