Ik ben zo'n 5 maanden geleden bevallen van een prachtige dochter. Ik ben van mezelf slank en nu heb ik echt een behoorlijke hangbuik aan mijn bevalling overgehouden. Het hangt echt over mijn jeans heen en met een jurkje lijk ik weer 5 maanden zwanger. Heb al van die corrigerende hemdjes geprobeerd , maar met een jeans puilt die buik nog steeds uit. En het zit zo ongelofelijk strak, dat zit voor geen meter en het kruipt ook vaak omhoog. ( hemdjes van de Zeeman) Nu ben ik op zoek naar jeans die iets hoger in de taille zitten, heb nl alleen maar heupmodellen. En het moet lengtemaat 34 zijn en liefst niet boven de 50,-. Iemand een idee? Word moedeloos bij de gedachte dat ik winkel in, winkel uit moet om vervolgens depri in zo'n pashokje te staan.
Zoek een soort van jeanscentre en vraag om advies. De medewerkers weten meestal hoe de modellen vallen en dan hoef je zelf niet de hele winkel door en 10 verschillende broeken te passen.
Ik draag hier nu graag broeken van de C&A. Onder de 20,-, stretchjeans dus genoeg ruimte voor mijn flubberbuik en iets bredere heupen maar toch strak genoeg om mijn benen.
Je zou eens bij esprit kunnen kijken. Die zitten ook mooi qua lengtemaat. En ipv een corrigerend hemdje kijken voor body. Dat geeft veel meer effect. Ik heb er een van de Hema die prima zijn werk deed.
ik zou idd bij c&a kijken, heb daar nu een boyfriend model gekocht en die zit iig hoog, zit ook een riem bij voor 30 euro!
Ik zou voor iets corrigerend gaan, ipv allemaal nieuwe kleding aanschaffen. Het is wel wat duurder in aanschaf, maar kan overal onder. Ik zal je straks wel even een plaatje sturen, van wat ik bedoel. (even zoeken).
Vervelend hè.... ik had dat ook! Maar het is pas 5 maanden geleden, geef het ook wat tijd. Maar ik houd deze tips in gedachten voor straks... wie weet hoe het dan is. Ik wil mezelf eigenlijk een jaar geven voordat ik weer nieuwe kleding koop. Dan heb ik sinds de eerste zwangerschap niets meer gehaald op enkele zwangerschapskleding na. Verdien ik het ook wel
De broeken van didi zijn ook hoog. Hou er wel rekening mee dat die broeken vaak nog uitlopen en dan te groot worden. Weet niet wat voor prijzen ze vragen.
H&M slim regular jeans. Zitten echt zo fijn! En de taille is ook lekker hoog.. Prijs uit mijn hoofd: 39,95
Ik moet wel nieuwe kleding kopen, er is nl 5 kilo blijven hangen. Daar ben ik wel blij mee, woog voor m'n zwangerschap 57 kilo bij 1.75cm. Maar helaas zit er dus ook een hoop op die buik...
Hmmm oh dan is het wel fijn dat er wat is blijven hangen. Ik was ook altijd 57 kg bij 1.78 en bij mij is er ook vijf kilo blijven hangen. Succes!!
Hey, Miss etam of bij de MS. Ik kwam dus nóóit bij de ms, maar heb een superleuke spijkerbroek mt 40 gevonden die lekker hoog in de taille is. Want bij mij ist 3 maanden geleden en helaas heb ook nog een buikje. Het valt opzich best mee, maar had voorheen echt een mooi buikje...ach ja een klein offer voor zo'n fantastisch wonder!
@Zara: heel herkenbaar. Ik ben ook redelijk slank, met teveel vel (en wat vet) rond mijn buik. Goede spijkerbroeken tips heb ik helaas niet, maar ik heb net na mn bevalling geïnvesteerd en twee hele goede corrigerende onderbroeken, die helemaal doorlopen tot aan je Bh zeg maar en in die broeken ziet mn buik er nog heel redelijk uit, zelfs in een jurkje. Hempjes vind ik zelf ook niet lekker zitten, maar met die onderbroeken kun je je buik over een iets groter gebied verdelen, zeg maar (klinkt beetje vaag zo ). Het verschil met en zonder die dingen is echt als dag en nacht! Ik kan zo in zo'n tell-sell reclame . Ze waren wel vrij prijzig, maar ik gebruik ze nu al bijna twee jaar heel vaak en ze werken nog net zo goed als in het begin.
Meid geef t wat tijd... Je lichaam heeft nog wat tijd nodig om te herstellen.. En kijk in de tussentijd eens op wehkamp.nl naar broeken met een hogere taille Off topic, mooie geboorte datum van je dochter.. Mijn zoontje is van 18 april 2011
heb niet alle reacties gelezen dus misschien heb je de tip al gehad, maar probeer eens corrigerend ondergoed ipv een hempje. Wellicht dat dit beter zit. Bij mij kruipen de hempjes ook omhoog namelijk ongeacht welk merk. Heb het ondergoed nooit geprobeerd maar bij de hema hebben ze een heel rek vol soorten dus wellicht toch even proberen..?
Hier ook sinds kort een Miss Etam broek! Kwam er noooooit, maar ging met een vriendin mee en ben toen ook wat gaan passen. Mooie redelijk skinny broek mét een hoge taille (model heet Samba)!! De broek komt tot mijn navel.
Buikspieroefeningen vanaf het moment dat het weer mag, dat flubberen komt door de uitgerekte spieren, niet zozeer het vet, althans, dat was bij mij zo...