Nog steeds niet ongesteld

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door renaatje86, 26 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Hey hallo!

Morgen is het precies 10 weken geleden dat ik bevallen ben, na mijn vorige bevalling ben ik ivm bv begonnen met een speciale pil en toen ik na 2 weken stopte met bv heb ik de strip af gemaakt en ben toen verder gegaan met m'n normale pil.

Heb deze keer geen bv gegeven en op aanraden van de vk wou ik pas met de pil beginnen op de eerste dag van m'n eerste menstruatie... maar die moet nog komen. Meer dames bij wie het zolang duurde? Zal ik anders maar gewoon met de pil beginnen?

2. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Niemand?!?

3. wenrichtwan

wenrichtwan Bekend lid

5 feb 2011
    775
    1
    18
    Vrouw
    Activiteiten begeleidster
    Stadskanaal, Provincie Groningen
    Bij mn eerste was ik pas na 11 weken weer ongesteld.
    Ben benieuwd hoe lang ik nu moet wachten.

4. BlueApple

BlueApple Niet meer actief

Bij de 1e na 7 weken (keizersnee en geen bv). Bij de tweede (normale bevalling en geen bv) was ik na 12 weken nog niet ongesteld en ben ik maar aan de pil gegaan.

5. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Op zich is het helemaal niet gek hoor dat je nog niet ongesteld bent. Hier ook nog geen menstruatie te bekennen. Sommigen zijn heel snel de klos weer en bij anderen duurt het soms wel een half jaar. Zou het nog ff afwachten.
    Ik ga ook niet aan de pil eer ik weer ongesteld geworden ben. Wil eerst even weten hoe mijn cyclus er uit ziet.

6. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    A s. Maandag is het 11 wk dat ik ben bevallen en ook ik wacht op mijn menstruatie.
    Mijn lijf werkt dus nog niet helemaal als vanouds want hou ook nog vocht vast.
    Hoop dat dat ook verdwijnt als mijn menstruatie komt.
    Klinkt gek maar van mij mag dat snel gebeuren.
    Dan heb ik het idee dat mijn lichaam weer werkt zoals het hoort. ..

7. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Mijn kleine is 9 weken en wacht er ook op. Vorige twee keer was het met 6 weken al.

8. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Mei keizersnede, tot eind juli borstvoeding en vorige week pas ongesteld. Kleine is 19 weken nu.

9. lindsay83

lindsay83 Niet meer actief

Hier een week borstvoeding gegeven, toen overgestapt op flesvoeding.
    Wilde ook de natuurlijke menstruatie afwachten, die kwam na 11 weken. 2 cyclussen gehad, en toen weer aan de pil gegaan.

Deel Deze Pagina