Zou er kans zijn dat wij het geslacht komen te weten? Ik ben gewoon zo verschrikkelijk stik benieuwd Het is natuurlijk een echo in het ziekenhuis dus weet niet of ze dat doen. En misschien nog wat vroeg. Hoewel commerciële bureaus het wel al doen.
Onze gyn. gokte met 17 weken op een meid en zei er duidelijk bij dat het niet helemaal zeker was. Tijdens de 20 wkn echo bleek het overduidelijk een jongen te zijn .
Hier werd met 16+4 gezegd 100% meisje...maar afgelopen vrijdag hier daar toch een heel mooi klokkenspel!
Wij hebben een echo in het ziekenhuis gehad met 16+4 en toen heeft ze wel gekeken, maar ze zei wel dat ze het nog niet met zekerheid kon zeggen. Ze vermoedde dat het een jongetje was en met de 20 wkn echo bleek dat te kloppen.
Een vriendin van me kreeg bij een vroege echo te horen dat het vrijwel zeker een meid was en bij de 20w echo bleek het toch een knul te zijn. Ik zou er dus niet op vertrouwen . Veel commerciele bureaus doen ook pas geslachtsbepaling vanaf 17-19 weken (soms zelfs later als advies) ... Geduld is een schone zaak!