Bij controle echo in ziekenhuis op 16w5d geslacht zien?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gerbera, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Zou er kans zijn dat wij het geslacht komen te weten? Ik ben gewoon zo verschrikkelijk stik benieuwd :D

Het is natuurlijk een echo in het ziekenhuis dus weet niet of ze dat doen. En misschien nog wat vroeg. Hoewel commerciële bureaus het wel al doen.

2. vlinderke

vlinderke Bekend lid

16 dec 2009
    763
    0
    0
    Onze gyn. gokte met 17 weken op een meid en zei er duidelijk bij dat het niet helemaal zeker was. Tijdens de 20 wkn echo bleek het overduidelijk een jongen te zijn :D.

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Hier kon ze het met 16.4 week helaas nog niet zien.

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier werd met 16+4 gezegd 100% meisje...maar afgelopen vrijdag hier daar toch een heel mooi klokkenspel! :D

5. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Wij hebben een echo in het ziekenhuis gehad met 16+4 en toen heeft ze wel gekeken, maar ze zei wel dat ze het nog niet met zekerheid kon zeggen.
    Ze vermoedde dat het een jongetje was en met de 20 wkn echo bleek dat te kloppen.

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Een vriendin van me kreeg bij een vroege echo te horen dat het vrijwel zeker een meid was en bij de 20w echo bleek het toch een knul te zijn. Ik zou er dus niet op vertrouwen ;). Veel commerciele bureaus doen ook pas geslachtsbepaling vanaf 17-19 weken (soms zelfs later als advies) ...

Geduld is een schone zaak! :D

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hier bij 16 weken gedaan en was een meisje duidelijk!( nu nog haha)

Deel Deze Pagina