Buik kleiner geworden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door smartie1980, 24 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Nou ja! Mijn buik is dus kleiner geworden. Ik heb niet zo heel veel vruchtwater. Niet te weinig hoor. Dat verklaart ook een beetje de grootte van mijn buik. Maar hij is dus kleiner geworden de laatste 2 weken.....:(
    Ik ben nu 2 cm minder van omtrek dan eerst.
    Kan het zo zijn doordat de baarmoeder nu hoger rijkt, (paar cm onder ribbenboog) dat daardoor mijn buik minder naar voren steekt?

2. Samantha1980

Samantha1980 Actief lid

19 mei 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat kan idd. Alles kan. Buik veranderd hele zwangerschap. ik zou m niet meten met een lint. Wie zegt dat je m precies t zelfde houdt als vorige keer. En...ik denk niet dat baby's in de buik krimpen.

:D:D

3. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Ik doe het wel met het lint, maar laat hem altijd precies over de navel lopen en achter in de rug.
    Ik kijk altijd wat de grootste omtrek is.

4. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    hey smartie
    net als samantha zegt het kan van alles zijn.
    zo had ik de eerste weken heel veel last van opgezette darmen waardoor het leek alsof ik al veel verder was.
    nu mijn darmen tot rust zijn gekomen is mijn buik ook mider geworden.

5. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Toen bij ons de kleine nog aan het draaien was was de omtrek van mijn buik ook afhankelijk van hoe de kleine lag (over dwars of netjes met zijn hoofdje naar beneden). Nu ligt hij al een aantal weken met zijn hoofdje naar beneden en is de omvang van mijn buik al ongeveer drie/vier weken niet toegenomen al lijkt zo op het oog wel dat mijn buik gegroeid is. Ik maak iedere week foto's en daar is wel op te zien dat het gedeelte van mijn buik onder mijn navel wel boller is geworden dan hij eerst was. Het hoeft natuurlijk niet alleen bij je navel toe te nemen.

Deel Deze Pagina