hallo meiden... Ik heb afgelopen bvrijdag na twee weken afzien een goede echo gehad, een kloppend hartje! Dit hadden we totaal niet verwacht omdat ik al 3 weken bruine afscheiding heb en we dachten echt dat het niet goed zou zijn...nu was deze afscheiding vorige week gestopt 4 dagen, vrijdag de echo gehad, een goede echo dus..maar zaterdag morgen is de bruine afscheiding weer begonnen! en zelfs na het poepen bij het afvegen helder rood bloed! ik schrok me helemaal wild! Nu is het weer wat bruinig maar maak me wel weer zorgen! Kan het komen van de inwendige echo dat ik weer wat vloei? of van het drukken tijdens het poepen? Hoe groot is de kans op een miskraam als het hartje klopt? iemand daar ervaring mee? liefsss rianne
hey ik kan je niet helpen wat betreft de kansen betreft een miskraam.maar wel met het bloedverlies. Ik heb anderhalve week zware bloedingen gehad van bruin in het begin tot een week lang helderrood met stolsels. was ook enorm schrikken! maar mijn beebje zit er nog steeds en ben vandaag 8 weken zwanger. bij mij was het trouwens ook af en aan hoor, dan was het meer dan een halve dag goed en dan begon het weer. het zou ook wel met de druk te maken kunnen hebbben. dat er daardoor een adertje is gesprongen. wat zeiden ze van echo? vonden ze het er goed uit zien? en heb je buikpijn zo niet en de echo was goed,dan zou ik me niet al te veel zorgen maken. edit: heb zelfs al van iemand gehoord dat die het tot 11 wkn elke dag had. groetjes shenoby
Thanxx voor je antwoord! Volgens de arts was de echo goed, was 7 weken zwanger en het hartje was krachtig te horen, heb soms wat buikpijn maar heb meer het idee dat dat komt door mn banden, had ik in mn eerste zwangerschap ook... Waar komen de bloedingen bij jou vandaan? enig idee? Ik schrik er elke keer weer van als ik naar het toilet moet, ga geloof ik ook wel 30 keer per dag...pfff wordt er erg onrustig van! Hoop gewoon zo op dit wondertje! maar goed dat zal iedereen wel hebben.... Hoop dat bij jou ook alles goed zal blijven gaan! liefsss
Bij mij bleek er een groot stolsel bovenaan de vruchtzak te zitten, pas bij de laatste echo zagen ze hem ineens zitten. ik ging inderdaad ook ik weet niet hoe vaak naar de wc is echt slopend die onzekerheid. maar dat heb ik nog steeds wel hoor. kan pas weer ademhalen als ik op 12 weken zit
Ik heb gisteren op verschillende sites zitten neuzen en daar stond in een boek voor echoscopie dat de kans op een miskraam na een kloppend hartje te hebben gezien is gedaald naar 3 %. Ik hoop voor jou en voor mij dat alles goed uitpakt. Ze waarschuwden mij gisteren trouwens dat ik van de (inwendige) echo nog wat bloedverlies kon verwachten.
pfff nou meiden ben erg blij dit te lezen! Bloedverlies is nu weer over alleen zatermorgen wat na de ontlasting en na mn inwendige echo van vrijdag...Ik hoop dat het goed gaat! ook voor jou stoffeltje, nog geen last gehad van iets van bloedverlies? liefsss
Gelukkig heb ik na zaterdagavond geen bloedverlies meer gehad. Ik hoop zo dat ik donderdag een kloppend hartje zie. We duimen voor elkaar!