buik niet geroeid in 4 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lynn77, 19 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden, ik heb deze vraag ook aan de vk hier op het forum gesteld, maar vroeg me ook julli ervaringen af. Ik heb 4 weken geleden toen ik 20 weken was een foto van mijn buik gemaakt, zonder kleding, en nu vandaag (24 weken) weer, ook zonder kleding en in precies dezelfde positie, maar mijn buik is dus gewoon even groot als 4 weken geleden, je ziet gewoon echt geen verschil!! Ik ben een beetje in paniek nu, want er zou toch zeker wel een verschil te zien moeten zijn na 4 weken?

2. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    nee hoor ik maak al de hele zwangerschap elke week een buikfoto en de laatste 7 weken zie ik hem ook niet groeien
    ik maak me er geen zorgen over want het heeft nl niks met
    de groei van je kindje te maken !!

3. moon30

moon30 Actief lid

14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    ik heb t ook gehad met me eerste. me buik heeft een hele tijd stilgestaan qua groeien.
    waarschijnlijk is je baarmoeder snel gegroeid, en vult t zich nu met je kindje.. straks gaat ie weer groeien let maar op.

4. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Mijn vk meet mijn buik..
    Alleen lastig dat de dames vk verschillend meten en ik dus in 2 weken 5 cm buik meer had dan de keer ervoor en 2 weken later weer 3 cm minder..

Ik zou me er niet te druk over maken.. Ander je vk vragen of ze eens wil meten?

5. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Het kan zijn dat je buik eerst van binnen omhoog groeit en dan pas naar buiten komt..
    Geen zorgen maken dus hoor! Kan ineens naar voren schieten :)

6. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Ik ben ook 20 weken zwanger en heb ook niet echt een buikje het is de eerste kindje.

Wanneer je 2de kind krijg dan krijg je sneller buikje mijn schoonzus heeft dikker buik als mij ze is 17 weken zwanger de eerste kindje van haar is 5 jaar.

Je hoeft je echt geen zorgen te maken, als het kindje lekker gezond is komt alles verder wel goed denk ik.

Ik heb nog steeds geen zwangerschapbroek gekocht maar word tijd de bovenste knoopje zit momenteel los, begint beetje strak te worden :)

Groetjes,

ANGEL24

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb me daar nooit mee bezig gehouden, je kindje groeit wel en zoniet dan vertelt de vlos je dat wel.

heb er nooit over nagedacht om daarop te letten..

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Bedankt voor de reacties tot nu toe. Ik moet zeggen dat ik nog steeds niet heel erg gerustgesteld ben..hopelijk komt het nog. Wel fijn te lezen dat bij sommigen van jullie ook soms een paar weken geen groei te zien was.

Ik heb twee miskramen gehad, dus ben ietsje sneller in paniek dan de 'gemiddelde' zwangere ;)

Deel Deze Pagina