Heb een beetje de pest in. Kreeg 3 weken geleden te horen dat de kleine na weken in stuit liggen eindelijk was omgedraaid en mooi was ingedaald. Mooi vibi zoals dat op de kaart stond. Hoefde alleen nog te wachten tot de weeen zouden beginnen. Afgelopen vrijdag weer naar VK en zelfde diagnose. Gisteren weer naar de VK (ander persoon) en nu blijkt ze dus nog helemaal niet ingedaald. bbbi Is er nou 2 keer een foute diagnose geweest of kan de kleine ondanks dat ze ingedaald was en vast zat toch weer naar boven gekomen zijn? : IK kreeg op een gegeven moment ook het idee dat ik weer meer lucht kreeg en de boel "naar beneden gezakt" was. Nu krijg ik bijna geen lucht meer en zit ze weer tegen mijn ribben te schoppen. Ik had echt het idee van "komen maar"! Maar kreeg gisteren weer het idee dat het nog best een poosje kan duren. Was best een tegenvaller. Iemand dezelfde ervaring?
Wanneer een baby indaalt zegt niets over wanneer de bevalling begint, dus wat dat betreft hoef je je geen zorgen te maken. Ik dacht dat als het eenmaal vibi was het niet meer bibi kon worden... maar blijkbaar bij jou dus wel, of een verkeerde diagnose. Eva begon vanaf 33 weken in te dalen, maar ging ook telkens weer omhoog. Niet fijn, want het indalen deed behoorlijk pijn en die pijn heb ik dus een paar keer gehad. Maar ze lag toen wel bibi. Ze lag geloof ik met 36 weken vibi en dat bleef zo.
Bij mij zat ze zo diep ingedaald, dat de stagiaire dacht dat ze het hoofdje voelde, terwijl het de schouders waren. Mijn vk voelde gelukkig wel goed. Ik was al geschrokken, want een week eerder zat ze ook al vast in mijn bekken. Dus bij jou misschien ook zoiets?
Dat kan hoor! Rond 29w ben ik op controle geweest en zeiden ze dat de baby al een stukje ingedaald was... en dat dat héél goed was. Begin deze week weer op controle... Blijkt dat de baby niet meer ingedaald is en weer véél te hoog zit. Mijn baarmoeder zou nu de grootte hebben als eentje van 9m zwangerschap en de baby zit tot tegen mijn longen weer Maarja, hij zat nog wel steeds met hoofdje naar beneden (laten we hopen dat ie niet meer gaat draaien) en dat hij terug gaat indalen binnekort. Indalen wil iig niets zeggen over wanneer je bevalling begint