Positieve test en roze afscheiding

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door romyatilla, 10 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Beste,

Ik heb rond 30 mei mijn eisprong gehad. Afgelopen dinsdag verloor ik eenmalig bruine afscheiding. Na 2 dagen niks begon donderdag rond 12:00u een roze slijmerige afscheiding op te treden. Deze afscheiding bevat geen stolsel en is ook niet rood. Wel komt het in maandverband (af en toe) en tijdens het plassen in urine (af en toe).

Het duurt nu al non stop bijna 30 uur. Vanmorgen leek het minder te worden en ook weer bruin, maar het is nu weer roze.

Kan een eventuele innesteling zolang duren en zoveel zijn of zal dit eerder van een mislukte innesteling zijn?

Ik vond dat roze verlies lang duren, meestal breekt het gelijk door bij mij, dus ik heb 2 testen gedaan. 1 van de kruidvat en 1 van de action. Binnen 1 minuut een 2e streep erbij (Geen knaller ofzo, gewoon licht tot normaal)

Ik hoop dat jullie hier meer over kunnen vertellen.

Groetjes, Romy

2. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Vanmorgen weer een positieve test (donkerder dan die van gister)

Ik bloed nog steeds, heviger dan gister. Geen stolsels en het is nog steeds roze. Wel komt het nu contineu in maandverband en wc pot.

Nummer 1 op de foto is gister.
    Nummer 2 is vanmorgen.

3. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Op jullie op de hoogte te houden.

Mijn testen lopen nog steeds op. (Laatste test was dinsdag)

Vandaag bij de verloskundige geweest. Ik zou vandaag dan om en nabij de 4 weken zijn. Zij wilde met spoed een echo. Op de echo was een verdikt baarmoederslijmvlies te zien, die niet overal even dik was, maar wel mooi voor dit zwangerschapsduur ofzo.

Bloeden nog niet gestopt. Ijzerwaardes waren perfect.
    Over 3 weken ga ik voor nog een inwendige echo en dan hoor ik meer.

Deel Deze Pagina