laatste loodjes..... maar top werkgever!

Discussion in 'Zwangerschap' started by -, Mar 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Zo daar was ik dan weer eens, na een gecrashte pc.

Deze dame doet het wel goed hoor, en haar kleintje ook, maar mijn buiken werden te vaak hard. en ik sjokte maar door met alles...

en ik ben nogal koppig van aard en denk dat ik altijd alles aan kan.. maar door mijn oplettende collegás werk ik nu minder.

Moest afgelopen donderdag op gesprek komen, want collegás hadden gezegd dat ik echt rustiger aan moest doen.

Dus mijn baas heeft het zelf even gepeild en jaaaaaa daar gingen de tranen... ik moest per direct minder gaan werken. Ik werk nu elke dag tot 15 uur.. en over 2 weken gaan ze het opnieuw bekijken... en dan wellicht voor de helft werken... wat een lieve baas he hahaha

Ik heb het ook echt nodig hoor, want ik trek het ook allemaal niet meer, maar wil zo graag mijn werk af maken voordat ik weg ga over 5 weken.. want ik blijf ook nog eens een maand langer weg...

Maar ik moest me nergnes zorgen over maken en gewoon relax gaan doen.. dus zo kunnen de werkgevers ookzijn niet waar.

Doegie

2. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Hey, wat fijn voor...
    Soms moeten anderen grenzen voor je verleggen he.

Dat je lieve collega's en een goede baas hebt dat blijt wel ja!

Helemaal te gek voor je. Zelf heb ik het ook zo getroffen op mijn werk dus weet wat het is.

Doe dus rustig aan en ga er lekker van genieten! :D

3. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Wat een geweldige werkgever en collega's. Zo zijn er niet veel hoor.

4. Mars

Mars Actief lid

Feb 11, 2007
    160
    0
    0
    Zo, jij hebt zéker een lieve baas, zoiets hoefde ik niet te verwachten bij mijn zwangerschap van mijn zoontje :rolleyes: Ben benieuwd als deze zwangerschap goed mag verlopen hoe hij dit keer is... we leven nu nl op iets betere voet met elkaar als tijdens mijn vorige zwangerschap 8)

5. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik heb ook een prima baas maar als mijn baas er anders over zou denken zou hij toch pech hebben. De gezondheid van mijn kind en die van mij gaan toch voor, hoe moeilijk het ook is om toe te geven dat je niet alles meer kan.

6. alice1

alice1 Lid

Jan 20, 2007
    34
    0
    0
    Mijn werkgever heeft mij ook naar huis gestuurd toen ik bijna 30 wkn was. Daarvoor werkte ik al van 7-11 uur omdat hele dgn al een ramp was. Maar toen ik was flauw gevallen heeft mijn manager mij naar huis gestuurd met de mededeling dat mijn gezondheid en van de baby belangrijker was dan mijn werk. Zij is trouwens ook zwanger dus ze weet wel hoe ik mij voelde.

Maar ik vond het zo erg voor mijn collega's, die moesten mijn werk afmaken en er lag nog zoveel...

Ben blij dat er nog meelevende wkg'ers zijn.

Share This Page