pff ik ben echt zo onzeker,ben elke dag wel bang of het kindje nog wel leeft. ik ben nu bijna 17 weken en ik heb nog steeds geen buikje,ben ook niet meer misselijk ofs0. en ik heb zo vaak steken in me onderbuik en in me zij. en ik had vanmiddag een heel klein beetje bloedverlies. sorry voor me geklaag maar ik ben gewoon echt onzeker,en ik wou dit ff kwijt. Groetjes
Steken zijn de bandenpijn, maar als je bloedverlies heb, dan moet je je vk effe bellen. Groetjes Nazli
De steken zijn bandenpijn maar als je daarbij ook nog bloedverlies hebt kun je beter ff de vk bellen ! En nog geen buikje wil niet heel veel zeggen.ik ben nu ook bijna 17 weken en begon pas 14 weken een klein buikje te krijgen.Dat verschilt per persoon.
ik denk dat ik nog even afwacht met de vk bellen. ik heb dit namelijk eerder in de zwangerschap ook gehad maar toen was het wel veel meer bloed en ook een paar uur lang. nu was het maar 1 keertje en heel weinig en vorige keer zei de vk dat ik moest bellen als ik een paar uur lang om het half uur een maandverband vol met bloed had. bedankt voor jullie reacties.
Mijn situatie is heel anders, maar ik ben ook zo onzeker. Gisteren heb ik pas positief getest, maar ik wist eigenlijk al wel langer dat het raak was. Nu lees ik hier al een paar keer dat meiden snel zwanger waren (in de 1e of 2e ronde) en dan een miskraam kregen. Daar ben ik nu zo bang voor... Deze week ga ik naar de huisarts. Zal ook m'n onzekerheid maar aan de orde stellen. Zijn er meer meiden die daar 'last' van hebben/hadden?
Hoi Felicia, Ik heb absoluut geen kwaaltjes en ik heb de kleine ook nog niet gevoeld en ik ben al 20 weken! Maar afgelopen donderdag de echo gehad en alles was helemaal in orde. De placenta ligt bij mij aan de voorkant dus daardoor voel ik het ook later. Bovendien duurt het bij de eerste langer. En ik begin nu eindelijk een buikje te krijgen . Dat bloedverlies klinkt niet echt ernstig. Ik heb eerder ook een paar streepjes roze gehad en daarna was het over. Waarschijnlijk een geknapt vaatje of zo. Vooral als je al 16 weken bent zou ik me daar niet te veel zorgen over maken. Maar ik begrijp het wel hoor! Succes ermee!
sterkte hoor! ik had gister ook bloedverlies en snap je onzekerheid wel..je buikje komt vanzelf wel en je HOEFT gelukkig verder geen kwaaltjes te hebben. Omdat ik ook krampen heb moet ik even langskomen..als je twijfeld gewoon bellen!
@ jipper, ik ben van de eerste x (na 5 jaar de pil hebben genomen) zwanger geworden! vandaag uit de "gevaarlijke" zone! eindelijke 12 weken. ik was ook erg ongerust maar toen ik vanochtend opstond en dacht yes eindelijk 12 weken voelde ik me echt beter. dan nog een vraagje over die banden pijn. ik had vandaag ook wat steken links onder in mijn buik... hoe weet je nu dat dit bandenpijn is of iets anders? ik krijg al een behoorlijk buikje (zie album)
Die onzekerheid is echt wel normaal hoor, allez, voor ongeruste mensen als ik en jullie blijkbaar . Ik was ook oh zo blij dat ik de 12 weken voorbij was en nu ben ik nog steeds elke keer ongerust voor een controle bij de gynaecoloog. En ook voor mijn bevalling ben ik ongerust, zal alles goed zijn met de baby, gaat hij ademen... Maar probeer het toch van je af te zetten en te genieten! En steken enzo, hoort er allemaal bij hoor. Wees blij dat je niet teveel kwaaltjes hebt!
voor dat bloedverlies verloskundige bellen en als het je eerste kindje is duuurt het over het algemeen wel even voordat je een buikje kreeg. ik was met de eerste zwangerschap van mij rond de 28 weken dat ik echt een buikje kreeg
Bedankt iedereen voor jullie reacties Ik heb de vk niet gebeld ik voelde de kleine vandaag nog schoppen dus ik ben niet meer zo onzeker. Groetjes
Ik zit nog niet eens op de helft van de 12 weken dus het is echt nog onwijs spannend. Maar goed om te horen dat het natuurlijk niet altijd mis gaat. Dit forum is heerlijk om dingen uit te wisselen, maar soms maken verhalen van anderen je nóg onzekerder...