Hoi meiden Ik ben morgen 38 weken zwanger. Omdat ik dus nu al een week officieel mag bevallen, is dit nog het enige waar ik aan denk. Ik word er gek van. Ik heb mijn weken goed volgepland, dus zit niet thuis te wachten, maar toch ben ik er de hele tijd mee bezig!!!! Hoe gaan jullie hier mee om?? Ik vind het echt heel irritant, bij elk krampje denk ik oooowwww is het zo ver, terwijl het net zo goed nog vier weken kan duren.:x Ik heb verder ook weinig voorweeen/ krampen dus tja het kan nog eeuwen duren. Hebben jullie tips= Thnx
Ik heb mezelf er eigenlijk vanaf het begin van m'n verlof erop voorbereid dat ze na de uitgerekende datum komt, maar dat denk ik ook echt eigenlijk. Ik ben 30-9 uitgerekend en ik denk dat ze 3/4 oktober komt, misschien helpt het dat het dat weekend ook volle maan is, haha.
ow ik ken dit gevoel nog zo goed van de voorige 2 en indd het inigste wat ik zeg plannen veel bakjes koffie gaan drinken en denk bedenk iets waar door ze nog even moet wacht bedenk er iets bij van wat je af wilt hebben voor ze geboren word ik ben in de laatste week als een gek geboortesuikertjes gaan maken om maar wat te doen terwijl te bedenken ik echt een hekel aan knutselen heb hahahaha
Ik denk net als Huismus. Ik ga er zowizo niet vanuit dat de kleine voor de 40 weken komt. Officieel kan hij elk moment komen maar iets in me zegt dat ik ruim met de 40 weken ga bevallen . Maar het mag van mij natuurlijk ook eerder, ben heel erg benieuwd naar ons mannetje . Allemaal veel succes met de laatste loodjes! Grt Vanilia
Ik ken het, zie banner Ik probeer afleiding te zoeken, en overdag gaat dat ook best maar 's nachts komt de ongeduldigheid. Ook omdat veel weeën 's nachts beginnen, denk je elke keer zou het dan nu?? En bij elk krampje denk je dat het begonnnen is.. Meid probeer je geduld te bewaren, ik weet dat het moeilijk is maar het helpt niet om er zo op te wachten.. Ga nog lekker de dingen doen die je wil doen als het lukt. Ik eet nog steeds elke dag bij mijn moeder, en dan zijn de avonden ook zo voorbij Oh enne, veel slapen!! Nu het nog kan.. Succes!
Ik had een datum in mijn hoofd zitten. Niet de uitgerekende datum, maar gewoon een gevoel. En dat lag ongeveer 2 weken na de uitgerekende datum, omdat in de familie veel kinderen 2 weken te laat komen. Ik en mijn zusje zelfs 17 dagen. Die datum was eerst voor de gein, maar later voelde het wel aan als een mooie streefdatum.. Ik was dus stomverbaasd dat de kleine met 41+1 al kwam. Ik zou je dus aanraden om ook zo'n datum te zoeken en daar een beetje op te mikken. ipv denken dat het nu zou kunnen gebeuren.
Ooh wat spannend he! Ik ben "nog maar" 35 weken.. en zit nu al te denken, wanneer mijn kleine mannetje van plan is om te komen..... Zelf heb ik al de hele zwangerschap het gevoel dat ik later ga bevallen dan mijn uitgerekende datum.. Weet niet waarom, maar dat denk ik gewoon. Al hoop ik van niet natuurlijk, maar helaas heb ik het zelf niet voor het zeggen! Mijn moeder is van mij 4 weken te vroeg, en van mijn zusje 2 weken te vroeg bevallen. Mijn tante is van mijn nichtje 6 weken te vroeg bevallen... En de moeder van mijn ex, is van mijn ex 2 weken te vroeg bevallen, en van zijn broertje ook 2 weken te vroeg.. Áls dat ook een beetje zou gelden zeg maar beval ik ook eerder, maar ik ga maar van een week langer uit, dan valt het alleen maar mee. Wachten duurt zoooo lang..
Och ja dit ken ik idd!! Ik ben er ook echt de hele dag mee bezig... echt heel vervelend ergens. En idd bij elk krampje gelijk zoiets van... oh jeej... zou het nu doorzetten. Maar helaas tot nu toe ook nog niets. Ik heb dan zelf weer het "geluk" dat ik niet langer zal moeten wachten dan de 40 weken omdat ik zwangerschapssuiker heb, en de baby dan gehaald zal worden. Maar ben het wachten nu ook wel meer dan zat hihi. Succes allemaal met wachten!
ik ben t wachten nu ook meer dan zat! maar ik hoop dat hij nog n paar dagen blijft zitten aangezien we hier een zieke hebben.. als diegene beter is mag hij van mij komen! ik hoop begin volgende week ofzo hahah.. maar t kan net zo goed nog 3 weken duren pff..
Tja ik ga er idd maar proberen er vanuit te gaan dat ze na de uitgerekende datum komt. Het is ook omdat je weet dat het elk moment mag komen, je er toch onbewust mee bezig blijft. Ook idd s'nachts in bed, je weet dat de meeste bevallingen dan beginnen, dus als ik wakker ben, dan denk ik meteen zijn me vliezen gebroken, voel ik wat hahahah