Hoi allemaal, We hebben een zoon Damon (spreek je uit zoals Matt Damon) en ben nu in verwachting van de 2e. Weet nog niet wat het wordt. Denk zelf een meid. Vriend denkt een jongen. Bij Damon hadden we zijn naam pas 3 weken voor de bevalling. Dat wil ik nu voorkomen. Dus zijn er hier mensen met een leuke tip??? J + M namen graag. Ik hoop op leuke reacties. Groetjes Maaike
Damon en Jenna Damon en Fenna Damon en Ellis Damon en Joyce Damon en Phoebe Damon en Liza Damon en Brad Damon en Bodi Damon en Rick Damon en Timo Damon en Finn Damon en Matt Hmm niet zoveel inspiratie meer
Haha Matt zaten we ook al aan te denken. Maar word het dan niet te grappig.... Word nog een hele opgave om een passende naam te vinden.
haha jah denk toch wel dat het te grappig word maar ik vind het een moeilijke naam om een leuke combi te vinden
Allemaal op zn engels (net als Matt) Damon: Jongens: Damon & Jullian Damon & Jake Damon & Jayden Damon & Jason/Jay-Jayson Damon & Mason Meisjes: Damon & Jada Damon & Jessie/Jessey Damon & Jaimy/Jamie Damon & Melody Mm verder ben k niet zo creatief
Oh lastig he.. Ik heb er een gezien die ik al in gedachten had. Maar x0x0 waarom alleen namen met de J?
Jason Jordan Jeremy Julian Madison Mitchell Jill Jenna Joy Jessy Passende meisjenamen met de M kom ik niet zo op...
Hoi allemaal, Voorletters maakt mij niet uit hoor. Als het maar bij damon past en jongens en meisjes namen. (oh vandaar de J en M hahaha) Ook mijn meisjes naam zag ik al haha... Maar alles wat ik leuk vind vind mijn vriend niet zo.
@oboemasbaby Haha ja, daarom deed ik de namen allemaal met een J en met een M maar die vind ik zelf lastiger. Ik heb dit probleem ook met mijn vriend! Maar ik heb nog eventjes de tijd om een naam te vinden.