Hallo, Je kan maar geen genoeg complimentjes krijgen over je baby, maar deze vind ik tot nu toe toch wel het leukste Ik ging vandaag Koen ophalen bij de kinderopvang en toen zei 1 van de leidsters: "Ik wou dat we 10 Koenen hadden, want hij speelt zo lief en hij kan zich zo goed vermaken in de box of op de mat" . Nou, ik was vandaag ziek naar huis gegaan, omdat ik echt ontzettend beroerd was van een flinke verkoudheid, maar nou...die was ik daar meteen even vergeten. Met een grote glimlach ben ik naar huis gegaan. Erwin en ik zijn best af en toe onzeker over of we het allemaal wel goed doen, want we hadden echt 0,0 ervaring met kinderen toen we Koen kregen. Met deze compliment beseffen we toch maar weer dat we het eigenlijk wel goed doen. Groetjes, Kim
Kijk dat is inderdaad een heerlijk compliment Wij krijgen veel te horen, dat Quinn zo wijs kijkt en dat hij altijd lacht. Op het kdv zeggen ze ook standaard, daar heb je ons lache bekkie weer. Heerlijk
Oooh wat super! Tja alle complimenten over je kindje zijn natuurlijk leuk... Zo zei een keer een papa van 3 meisjes op de opvang tegen mij toen Louise een beetje begon te huilen... oh kijk nou. De baby die niet kan huilen, kan het stiekem toch!
Ons kereltje lacht altijd en tegen iedereen. Op het kinderdagverblijf weet iedereen wie David is: "oh, dat vrolijke blondje". En in de supermarkt zit ie altijd te flirten met de cassiere, oudere dames in de rij, de vrouw van de broodafdeling, noem maar op. En iedereen zegt altijd dat ze hem zo leuk en vrolijk vinden. En ik maar glimmen!
Ja, leuk he die complimenten Luppy: Hoe oud is jouw kereltje? Koen is 6 maanden en zit inderdaad ook al te flirten met andere dames. Ik vind het zo apart, want hij doet het alleen tegen vrouwen en niet tegen mannen....dat ze al zo snel het verschil maken. Of misschien kijken vrouwen wat liever naar een baby dan mannen, dat kan natuurlijk ook
Vigo flirt er ook wat van af! En als je 'expes' voor hem gaat staan zodat hij niks meer kan zien, drukt hij je aan de kant of kijkt langs je heen en flirt vrolijk verder Vooral met kleine meisjes! Whahaha... dat wordt nog wat als hij straks ouder is! Ik krijg altijd te horen dat Vigo zo'n mooi manneke is! Mooie grote blauw ogen, lekker koppie... *smelt* Jaaaa, dan voel je je toch wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel trots hoor!
Iedereen zegt dat Nathan zo mooi is met zijn lange wimpers. Ook heeft hij een mooie bosje haar en een beetje een tintje. En idd, een echte flirt. Hij checkt de chickies flink out 8)
Laatst zei een wildvreemde dat Jesper wel op de voorkant van de bambix en nutriciapakken kon, omdat hij zo'n mooi koppie heeft. Dat vond ik heel leuk om te horen. Ook veel mensen zeggen dat hij zo'n leuk lachebekkie is.
bij mn dochtrtej dat ze een knap en mooi meisje is en bij mn zoontje dat ie mooie blauwe ogen heeft en zo blond is
Kimsch, hij is 1,5, maar hij doet het al sinds hij bewust kan lachen, haha. Oh, en wat indirect ook wel een mooi compliment was, afgelopen jaar heeft ie een fotowedstrijd gewonnen van Nestlé. Zijn grappige koppie onder de broccoli-roomsaus heeft ons een weekje vakantie in Frankrijk opgeleverd.
"wat heeft ze een mooi tintje, ze ziet er zo gezond uit" dit laat toch wel weten dat je het goed doet hé "wow, die oogjes"" (die hoor ik heeeeeeel veel en wel zeker 5x per dag van wilt vreemde ) "wat een lieve en mooie meid" hoor ik ook heel veel "die wimpers mooi hoor, het is een echte meid" kijk maar is in me album haha ze is gewoon fantastisch, lief en mooi
op het KDV: "We hebben Thomas en zijn vrolijke lach echt gemist tijdens jullie vakantie! Hij lacht zo veel en graag, het is echt een gezellige lieverd" en in het algemeen: "wat is ie al groot en ziet ie er goed uit!" (Thomas is extreem prematuur geboren (8,5 week te vroeg), dus als iemand hem groot noemt ben ik het meest gelukkig!) Hier ook een echte flirt, naar zo ongeveer iedereen. Heb er niet op gelet of het alleen naar vrouwen is, zal ik eens doen!
Hier hoor ik ook altijd van het kdv: daar is onze lachebek weer! Ze hebben idd ook al eens gezegd dat ze wel 10 Finnen willen, want hij blijft maar vrolijk, vind alles best. Staat ook altijd in z'n boekje! Maar het klopt ook hij is altijd rustig, vrolijk, nieuwsgierig en vind alles prima! Fijn toch! Leuk hoor al die complimentjes! krijg je toch het gevoel van; ja we doen het goed zo.
Elian is ook een enorme lachebek en heel makkelijk te paaien tot een brede lach dus we krijgen regelmatig te horen dat het toch zo'n lekker vrolijk sociaal mannetje is.
Op het kdv vinden ze Robin een vrolijk meisje en heel makkelijk, vermaakt zichzelf prima. Ze is heel oplettend en volgt alles hoor ik ook regelmatig. En wat een mooie grote blauwe ogen!
Het grootste en genanste compliment kregen we in het ziekenhuis, op de afdeling neonatologie. Daar stond een oud omaatje naar haar nieuwste kleinkind te staren en reageerde plichtmatig positief. Toen draaide ze zich om, zag onze dochter en riep helemaal verrukt uit: "Oh, kom eens kijken wat een klein babytje!" en dat ze zulke mooie haren heeft, prachtige ogen, kleurtje, koppie enz enz. Ik vond het heel zielig voor de vader die er wat bedrebbeld bij stond, was blij dat de moeder er niet bij was, maar ik glom ondertussen wel van trots...
Toen Dewi nog in de couveuse lag riep de kinderarts ineens "What a Woman" haha ik vondt het zo leuk (ze deed het zo goed en binnen bloeide ik van geluk). Ze is ook een vriendelijk kind, en steeds als we het dorp in gaan komen ze weer "oh daar is ze weer, ze is ook altijd even vriendelijk". En hier chancen met de mannen (m.n. de oudere )