De laatste loodjes wegen echt het zwaarst :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxisoldexx, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ik moet weer even klagen. Om te beginnen met de nachten pffff die worden elke keer korter. En die maag, gebruik er wel medicijnen voor maar helpt niet voldoende. Gister nog even in het ziekenhuis geweest omdat ik me echt niet lekker voelde. HB was flink gezakt dus nu aan de ijzertabletten en de grote boodschap gaat al zo makkelijk. En dan die bekken daar gaat het zo slecht mee. Ik moet er nu echt aan gaan geloven en een ziekenhuis bed lenen en in de woonkamer zetten. :(

2. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Kop op meid!De laatste loodjes zijn echt het zwaarst, maar je kan het!!!!

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Vertel mij wat:(
    Voor mij hopelijk vandaag de laatste dag,ben zo benieuwd of het door gaat zetten zometeen!!

Nog even volhouden meid,je moet nog een paar weekjes!!

4. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Dank je wel meiden!
    Melanie ik hoop voor je dat het doorzet meid!!
    Me eerste kwam na inleiding met 42+1 en de tweede na inleiding met 39 weken. Ik hoop zo dat ze me niet overtijd laten lopen!

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Veel sterkte!!! Kan het me voorstellen dat het zwaar is, zeker als je nog kindjes hebt rondlopen...

6. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    sterkte meid, ik weet hoe je je voelt!

@melanie, heb je weeen? hopelijk zet het door! wanneer moet je weer naar de vk?

7. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Veel sterkte meid. Ik weet er alles van :(

8. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    En dan ben je nu nog maar 31 weken, moet je er nog 10 of misschien wel 11!!

Positief denken!

9. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Kom op we kunnen het, je zit er mss ff doorheen en voel je je straks beter...

10. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Bij mijn dochter hebben ze me ook niet overtijd laten lopen dus ik verwacht nu ook niet. Dat is toch een klein voordeeltje als je in het ziekenhuis onder controle bent.

11. Esma

Esma Bekend lid

Sterkte ! Ik voel met je mee. Heb nl dezelfde klachten en ook nogeens zwangerschapsdiabetes.

12. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    He bah ook nog suiker. Dat is zeker niet prettig!
    Ik wist dat deze zwangerschap zwaar zou worden. Niet gepland wel gewenst. Ik heb nu ruim 4 jaar bi en mijn lichaam was alles behalve klaar om weer zwanger te worden. We hebben er voor gekozen en zullen ook de lasten moeten dragen. Maar je krijgt er iets heel moois voor terug. Morgen komen ze het bed al brengen dus dat is heel fijn!
    Kraamzorg belde ook nog en door de bi en omdat ik nog 2 kindjes onder de 4 heb, heb ik recht op extra uren dus dat is ook wel heel fijn.

13. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    ik ben 37 weken morgen, slapen is hier ook een ramp..
    Ben sinds een paar dagen ook nog stront verkouden met kriebelhoest :(
    Bekkenpijn heb ik helaas ook, gelukkig woon ik gelijkvloers
    Maar moet wel 4 trappen op en af voor met de honden uit te gaan :(
    Nog ff volhouden meiden ;)

14. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Lekker he die verkoudheid erbij. Hier nu ook. Ik hoop voor je dat het over is voor de bevalling. Zou wel prettig zijn.

Melanie ben je al aan het puffen?

15. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Oh wat naar dat het al zo zwaar voelt, terwijl je nog eventjes moet.....lijkt me heel vervelend!

16. Kaat888

Kaat888 Actief lid

11 jun 2012
    266
    0
    0
    Heeft er iemand nog tips tegen slecht slapen?

Ik ben het hier helemaal mee eens laatste loodjes zijn echt het zwaarst!bekkeninstabiliteit,zwangerschapssuiker,keelpijn,hoofdpijn veel hade pijnlijke buiken..
    Ik ben inmiddels 36 weken zwanger en van mij mag ze nu wel komen!

17. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    poe... Ik herken alleen het lastig slapen, in de zin van: omdraaien waarbij het nodig is om wakker te worden. Mijn tips: er echt even uit gaan als je merkt dat je gaat liggen malen of gefrustreerd raaks. Eventueel wat eten of drinken en een boek lezen. Met een half uurtje kan ik dan weer richting bed, terwijl als ik blijf liggen het wel twee uur kan duren.

Maar verder: beetje rustig aan doen en gezonde afleiding zoeken, voor zover mogelijk. Ik merk dat ik blij ben dat ik nog aan het werk ben: beetje afleiding. Maarja, ik heb ook nauwelijks klachten, merk ik.

18. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Dikke knuffel, ze kunnen ook gewoon echt loodzwaar zijn!

19. Maart2013

Maart2013 Actief lid

25 aug 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bijna 32 weken en hier is het feest ook begonnen...ik hou mijn hart vast voor de komende weken.Slapen gaat gelukkig weer iets beter. Ik drink nu iedere avond een grote kop kamillethee met honing. En als ik een slechte nacht heb gehad dan ga ik niet in de ochtend of middag bijslapen maar sta ik vroeg op en probeer actief bezig te blijven. Het is wel echt even volhouden dan. Maar dan slaap ik die nacht meestal wel goed.

20. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Haha zo grappig om te lezen.. 5 maanden geleden schreef ik precies hetzelfde :p De laatste loodjes wegen idd echt het zwaarst.. En hoe stom het ook klinkt.. Geniet nog ff van je buik, je wonder dat je bij je draagt. Hoe blij ik ben met onze kleine man, ik mis hem in mijn buik :p
    Hou vol meiden!

Deel Deze Pagina