Hallo meiden, Morgen om 09.45 mag ik voor de 1e echo! Pfff vind het echt super spannend. Ik ben 8 weken zwanger (volgens de calculators hahaha) Ik ben zo benieuwd en hopelijk zien we het hartje kloppen. Als er eenmaal een hartaktie is daalt dan de kans op een miskraam? We willen het morgen na de echo aan onze ouders vertellen, vind het zo moeilijk om in te schatten of dat te vroeg is of niet. Maar als alles goed is kunnen we het niet meer voor ons houden denk ik. Liefs
Oooh spannend, ik heb het vorige week gehad voor het eerst, en het is zooo bijzonder. Kans op een miskraam is er altijd, je weet het niet. Maar het kan ook nog fout gaan bij 15 weken. Je moet het vertellen als je jezelf er goed bij voelt. Veel succes
Hoe was je eerste echo? Mijn vriend en ik hebben het aan onze ouders verteld om en bij de eerste echo. Doen waar je je goed bij voelt. Ikzelf had zoiets van: moest het evt misgaan, dan kunnen ze ons tenminste steunen. Succes
hoe was je echo? Ik heb hem gisteren gehad en vond hem echt te gek! Wij hadden onze families al ingelicht. Want: mocht het fout zijn, dan zijn zij er ook om ons te steunen. En mocht het goed zijn: dan wil ik hen zo vroeg mogelijk betrekken bij onze vreugde!