Heb sinds een poosje dat ik iets in mijn buik hoor knakken/tikken. Net of er een spiertje verrekt ofzo. Voel er verder niks van, maar is zo vaag.. Iemand die dit ook heeft/herkent? Liefs Natas
Ik herken het niet helemaal. Ik heb wel een tijdje een knak gehad in m'n rechterlies als ik op een bepaalde manier mijn been bewoog. Verder ken ik het tikkende gevoel als de hik die m'n kindje meerdere keren per dag heeft, maar dat hoor je verder niet.
ik heb het heel afentoe wel is,laaste 2weken ofzo denk 4keer gehad dan hang ik half liggend op de bank,wil ik opstaan dan knakt er ook wel is iets het is opvallend dat het bij mij vaak rond en naast me navel is ik ben ook benieuwd dus lees ff mee
Bij mijn kindje was het de hik. Ik wist eerst ook niet wat het was, maar het leek verdacht veel op de hik en dat kan inderdaad. Gr Karin
hier ist de hik ook niet want de hik voelt anders het is ook maar eenmalig die soort knik-knak net of je idd een spier verekt ofzo
Ìk heb ook zoiets vaags, als het kindje beweegt, hoor je op de plek waar het kindje schopt, een soort *tak* geluidje, alsof er belletjes knappen. Weet ook zeker dat het niet de hik is. echt apart.
IK had er nooit meer aan gedacht, maar nu ik het lees inderdaad. Het lijkt een beetje op het knakken van je vingers zeg maar? Had dat vanaf een week of 18? ofzo ook. Heel vreemd... Geen idee wat het was ...
Ja hier ook nu 2x gehad! Heel raar! De eerste keer dacht ik echt dat mijn vliezen waren gebroken Herkenbaar dus, maar geen idee wat het is.
Gek toch dat meer mensen er last van hebben... Kan er op google weinig over vinden. Ben alleen al blij dat ik niet de enige ben