Jeetje waar gaat dit nou over? Laat die vrouw lekker over haar eigen buik aaien en contact maken met haar kindje! Ik irriteer me aan vrouwen die zo enorm zeuren over wat een ander doet dus hou je aub lekker bezig met je eigen leven en laat anderen in hun waarde.
Ik doe het zelf ook, bewust en onbewust. Onze kleine is echt enorm bewegelijk. En daardoor druk ik soms uitstekende delen een beetje terug als ze ontzettend uitsteken. En dat is bij mij al vanaf 20 weken zo. En ben nu gewoon op sommige plekken helemaal beurs van binnen en vandaar dat ik veel met de handen op de buik zit .
Vind het ook een beetje overdreven om te vragen of ze ermee wil stoppen.... Ze is er waarschijnlijk (en hopelijk) enorm blij mee en zolang ze niet over jouw buik zit te aaien of vraagt of jij dat bij haar wilt doen, zie ik het probleem niet... Misschien krijgt ze vanzelf blaren...
dat dus of soms de kleine even aan de kant 'schuiven'. door mijn pijnlijke spastische darmen is dat soms wel even nodig zeg maar
Bedankt voor jullie meningen. Ik heb er nog niks van gezegd en dat ga ik dus ook maar niet doen. (Je hoeft er bij haar trouwens niet op te letten hoor, het valt direct op) Ik geloof wel dat strelen en het kind aan de kant duwen, word verward met het continu strelen wat ik bedoel. Zelf zit ik ook bijna altijd met m'n handen op mn buik, maar dan zonder strelen, of maar even. Dat doen de meeste zwangeren. Gelukkig is het "excessief strelen"😉 dus zeldzaam als ik jullie reacties zo lees!
Pfff echt?? Lekker belangrijk... Van mij mag iemand de hele dag aan haar buik zitten, strelen. Boeit me echt geen reet.
Oh ik deed dat ook heel vaak, niet vanwege harde buiken, maar gewoon omdat in het fijn vond en leuk om de baby te voelen. Kennelijk is dat excessief strelen Ik begrijp ook echt niet wat daar storend aan kan zijn of waarom dat alleen thuis mag, privé. Alsof het obsceen is? Als een man over z'n bierbuik aait kan 't me ook werkelijk niks schelen, maar een zwangere vrouw over haar buik? Dat vind ik zo logisch om te doen...
Wat een non-issue. Wat maakt het uit als iemand haar eigen (!) zwangere buik streelt in het openbaar? Ik zou er toch echt niet wakker van liggen
Ik snap je wel! Zelf vind ik het ook "raar" en soms storend wanneer mensen constant over hun buik zitten te wrijven. Maar vind daarnaast dat dit mijn probleem is en zou dus niet vragen aan iemand daar mee te stoppen..... Probeer het los te laten en er niet te veel op te letten?!?
Je zal vast niet 7 dagen in de week in haar buurt zijn en voor de keren dat je haar wel ziet kijk de andere kant op. Serieus... Het is haar buik, haar baby, al praat ze er de hele dag tegen. Ik was niet zo'n extreme aaier maar als ik dat wel was geweest had niemand mij hoeven te vertellen dat ik dat niet mocht doen. Fijne zwangerschap verder .
Ook als ik niet zwanger ben zit ik weleens in mn vetjes te knijpen Nee maar serieus, misschien heeft ze gewoon heel veel kriebels en jeuk? Verder heb ik me er nog nooit bij iemand aan gestoord.
Pffff soms zijn er van die topics waarvan ik echt denk!!! Maarre wie zijn probleem is het nu eigenlijk? Die van jou, jij hebt er last van, dus zal jij er voor jezelf een oplossing voor moeten vinden, zij hoeft er in mijn ogen niets mee
Hoezo zou ze daar mee moeten stoppen? Je vraagt hoe aan te pakken maar eerlijk gezegd denk ik dat de oplossing bij jezelf ligt. Als je iemand om die reden niet eens meer aan kan kijken, dan gaat er toch iets niet helemaal goed bij je, denk ik. Ik wreef veel over mijn buik, en OOK in het openbaar. Dit hielp mijn harde buiken te ontspannen en ik was apetrots. Zolang loop je niet met een dikke buik rond! En nu loop ik met mn dochter in de draagdoek en aai ik ook continue over dr ruggetje. Wat anderen daarvan vinden kan me niet schelen, ik ben trotser dan ooit!