Buik strelen in het openbaar

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door linde123, 11 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    :p:D

2. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    Nee, m'n popcorn is net klaar. Doorgaan!

3. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Whahahaha

4. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Goh, TS heeft heel wat losgemaakt hier :p.

Ik snap eigenlijk ook het probleem niet heel erg. Het is haar buik en haar baby. Als zij om wat voor reden dan ook behoefte voelt om haar buik te aaien, dan mag dat toch? Ik zit ook heel vaak aan mijn buik. Niet zozeer in het openbaar, maar als ik daar behoefte aan zou hebben dan doe ik dat wel gewoon.

Het is natuurlijk een ander verhaal als zij bijvoorbeeld ook haar borsten zou strelen (beetje awkward wordt het dan :p), maar goed met alleen die buik is niks mis mee. Ik kan me trouwens ook wel ergeren aan dingen. Zo vind ik het vervelend als iemand maar in zijn/haar kopje blijft roeren terwijl de suiker al een uur geleden is opgelost. Of als een vreemde in de trein als een gek loopt de happen en smakken van een appel. Op die momenten irriteert het me wel, maar dan denk ik: ach ja, het is mijn eigen probleem en op zich doen die mensen niks verkeerds haha. Zou er als ik jou was wat luchtiger mee omgaan. Of je kan haar ook nadoen en kijken of het opvalt ;).

5. Kimmiej01

Kimmiej01 Lid

19 mei 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik streel ook erg veel,
    1 omdat ik veel jeuk heb
    2 omdat het werkt bij harde buiken
    3 omdat het kindje daarop reageert en soms even iets fijner gaat liggen..

Uhm, ik kan me voorstellen als je zelf bezig bent met kindjes krijgen of als het niet lukt om kindjes te krijgen dit erg confronterend is..
    Heb iemand in de omgeving die daar mee kampt... dan houdt ik daar zeker wel rekening mee. Maar verder denk ik er niet overna en vind ik het heerlijk...

Snap niet dat je het buiten die reden die ik net noemde het vervelend vind?

6. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Haha zo zit ik hier ook! Let the show continue!!:D:D
    De hormonsters vliegen hier in het rond!!

7. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    #67 kusjes1986, 11 jun 2015
    Laatst bewerkt: 11 jun 2015
    Dus jij mag wel de godsganselijke dag aan je buik zien maar zij niet?
    Laat haar toch lekker. Blijkbaar ben jij continue bij haar en ben jij degene met een probleem. Continue is best lang misschien moet jij dan meer afstand nemen. Probleem opgelost

8. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    Jerry! Jerry! Ik mis Jerry.

9. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    Wat vinden we van roken en over je buik strelen tegelijkertijd?! Dat topic kunnen we anders ook wel weer nieuw leven 'inblazen'? :D

10. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Mag dat ook al niet meer tegenwoordig? :x

11. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Ik herken je irritatie wel hoor. Ik irriteerde me hiervoor ook aan iemand die continu haar buik zat te strelen. :D maar; heb er nooit wat van gezegd. Ik keek gewoon de andere kant op haha

12. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Haha, nee Nederland wordt steeds preutser. Denk dat menig man (en sommige vrouwen natuurlijk) het wel interessant zou/zouden vinden iig :p.

13. Lonneke81

Lonneke81 Lid

15 okt 2013
    26
    0
    1
    Diëtist en Vitaliteitscoach
    IJmuiden
    Ik wist niet dat ik me daarvoor moest schamen, haha! Ik streel de baby, niet m'n buik :)

14. Elizabeth232

3 jan 2015
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand die tegen mij zegt dat ik niet zoveel aan mn buik moet zitten!
    Ik ben trots op mn buikje en vind het heerlijk als ik mn kleintje voel..

Of ik er nou veel of weinig aanzit. Je kan je ook overal druk om maken..

15. #75 Shaddixxx, 11 jun 2015
    Laatst bewerkt: 11 jun 2015
    Ik geloof niet dat er iemand is die echt zó zielig is dat ze van een trotse zwangere vrouw die haar buik streelt een probleem kan maken, en als je dan ook nog speciaal een account aanmaakt om hier een bericht over te posten, val je helemaal door de mand..

Stiekem vraag ik me dan wel af wat erachter zit. Een sneu, zielig mannetje, met vet haar - te lange nagels en een smoezelig shirt, dat juist kickt op zwangere vrouwen en die nu, omdat er in het echte leven niemand geïnteresseerd in hem is, op dit forum van tig vrouwen wil horen 'dat ze dat ook doen'.. Iets anders kán het toch gewoon niet zijn? Blegh! Echt, dude, zoek een hobby. Ga lekker modelvliegtuigjes in elkaar zetten of vogeltjes fotograferen.

16. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    Waahahhahahaha :D:D

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik heb net een reep chocolade gekocht dus kom maar op 😁

18. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    De enige keer dat ik me er aan stoorde was toen ik naar mijn huisartse ging voor mijn pco probleem en wilde zwanger raken en zij het hele spreekuur halfafwezige antwoorden gaf en tegelijkertijd haar buik zat te strelen. Vervolgens had ze me alles behalve geholpen en meer gefrustreerd....

Voor de rest vraag ik me af wat je bedoelt met excessief strelen?
    Ik streel niet veel, maar wel soms. Zit ook nog wel regelmatig met mijn handen mijn buik gevouwen als mijn ventje lekker ligt te schoppen.
    9 maanden duren erg kort dus ik zou dames er lekker van laten genieten. Ook als het jou op dat moment niet gegund is, want dat gevoel ken ik ook heel goed.

19. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0

Hoe durf je!? Schaamteloos.....;)

20. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Ik snap je ook!
    Had ook een vriendin die dat non stop deed, kon er niet meer naar kijken..

Deel Deze Pagina