Buik strelen in het openbaar

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door linde123, 11 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Tjonge.. ts mag niet iets van andere vinden maar jullie vinden wel wat van haar. Die hormonen vliegen me om de oren. Irriteer me meer aan de reacties dan aan ts haar vraag/ opmerking Hahah..

Dus ook ik zeg slotje!

2. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Hmmm. Bij het verhaal van TS denk ik aan een zwangere die als een malloot rondjes draait over dr buik heen en geen seconde dr hand stil houdt. Tja in dat geval zou ik me er ook aan ergeren. Gevalletje overdrijven is ook een vak.
    Maar als het kleine bewegingen zijn, die rustig gebeuren. Lijkt het me gelijk minder vervelend om naar te kijken.

En halleluja. Wat een reacties! TS, voel je je al aangevallen?

3. Minimi12

Minimi12 Actief lid

8 sep 2013
    354
    0
    16
    Ik kan er wel wat in vinden. Haha ik dacht ook bij het zien van iemand die helemaal over de buik aaide in het openbaar, oke dan. Maar dat komt omdat ik er zelf niet van ben in het openbaar. Maarja zoals als vaker is gezegd. Ieder zijn ding en verder gewoon laten. Iedereen is anders.

4. isha

isha Actief lid

18 aug 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zijn er allemaal mee eens, , dus topic gesloten:D:D:D

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik vind het ook reuze irritant hoor als iemand de hele tijd met de hand op de buik loopt te aaien.
    Zou er geen topic voor openen maar nu die er is.. Ja ik snap je gevoel!

6. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    ++1

7. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ts vindt dat buikaaien gewoon irritant, ze zegt toch niet dat ze de persoon die het doet stom vindt? En veel mensen vinden buikaaien heelbegrijpelijk, dat betekent niet dat ze meteen een oordeel over TS hebben.

8. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Whahahaha.. jeetje :p

P.S ik durf te wedden dat iedere zwanger haar buik streelt :D Je bent immers ape trots op die dikke buik met leven! Teminste ik wel :D

9. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik zat is bij een lezing voor zwangeren, achter mij zat iemand non stop over haar buik te wrijven. Ik hoorde het hele 1,5 uur die handen non stop over die buik gaan. Ik zag meerdere vrouwen achterom kijken maar niemand zei er wat van. Ik ook niet hoor.
    Ik was op dat moment 32 weken zwanger.
    Ik wreef heus wel is over mijn buik maar absoluut niet non stop.
    Op de 1 of andere manier komt dat bij mij ook wat aanstellerig over.
    Iedereen zijn mening toch? :)

10. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Helemaal mee eens :D

11. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij zo hoorbaar en veel wrijven denk ik toch aan bv harde buiken of kindje dat niet prettig ligt en duwt/trapt op vervelende plekken.
    Ik zat vaak onderuitgezakt op stoelen omdat ik anders duizelig en benauwd werd (als ik rechtop zat werd er een ader afgekneld, zodoende). Zal er ook raar uit hebben gezien, dus heb het vaak gezegd ('Ik zit niet zo omdat ik lui en ongeinteresseerd ben hoor ;) '), maar ik zei 't echt niet tegen iedereen. Zullen mensen ook vast een mening over hebben gehad, maar zij gingen niet haast van hun stokje als ze rechtop zaten ;)

12. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Kan me wel voorstellen dat het irritant is om te zien! Tenminste als het echt heel overdreven is.
    Ik had een vriendin die was 8 w zwanger en zat constant over haar buik te aaien. Ik dacht doe normaal. Maar misschien ontspant het of zo.
    Gewoon de andere kant op kijken of gewoon eens vragen waarom ze dat doet? Misschien heeft ze er wel een leuke reden voor en kun je er wat luchtiger naar kijken.

Ik had trouwens een vriendin die tijdens ons gesprek regelmatig langs haar borsten wreef :$. Bijv met haar theekopje over haar tiet :(
    Ze had ook enorme borsten, ik denk dat ze het zelf niet echt in de gaten had ?
    Ik heb er nooit wat van gezegd. Vind dat altijd wel grappig, als mensen zo uniek zijn :D

Deel Deze Pagina