Buik te dik volgens.......

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tamar, 24 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Nou inderdaad! hetzelfde met het aanraken, normaal voel je ook niet aan een ander zijn buik toch? sommige mensen aaien al over je buik nog voor ze je begroet hebben zo viel mij op toen ik inverwachting van mijn zoontje was. Vooral wanneer je zo op het einde loopt en men bijna letterlijk niet meer om je buik heen kan ;)

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Niks van aantrekken hoor wat al die mensen tegen je zeggen!
    Mij is ook vaak gevraagd of ik zeker weet dat geen tweeling is. :x
    Of toen ik 23 wk was zei ook al iemand dat haar buik op het einde zo dik was als de mijne op dat moment. [-(
    Volgens de vk wordt het een klein kindje dus laat de mensen maar lekker l*llen.

3. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Ik weet nog dat mijn zus zwanger was van de eerste, ze was toen geloof ik een week of 16 en mensen vroegen hoe lang ze nog moest, en of ze al bijna ging bevallen !
    Ik heb dan nog niet echt een buikje, maar mensen zitten bij mij naar me boezem te kijken ook heel irritant, en dan ook nog zeggen dat ze zo groot zijn geworden !

Gr. Chantal

4. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    herkenbaar, bij mij lijkt het ook al langer of ik op klappen sta.Ik heb een flinke buik, echter NIETS aangekomen, ik weeg zoveel als voor de zwangerschap.. Ik ben dus afgevallen, benen, billen, bovenkant zijn dunner, dus danvalt mijn buik ook meer op, en ik draag helemaal naar voren.Tja, die opmerkingen!
    Ach, ik ben tevreden, flinke buik, geen striemen, en afgevallen, wat wil je nog meer?Kindje maakt het prima, wordt geschat op 7 pond.

Deel Deze Pagina