Alleen met (strakke) kleding aan. Het ging haar vooral om een stuk vel dat boven het litteken van haar keizersnede hing.
Dit heb ik ook. Met kleren aan zie je het niet maar ik wil mezelf nog niet naakt voor de spiegel zien. Mijn keizersnede is nog maar acht weken geleden en het is al een beetje bij aan het trekken maar helemaal goed komt het niet meer. Dus als ik daar iets aan wil laten doen kost dat 5000 euro? Als het er volgend jaar nog zo uit ziet zal ik daar zeker over nadenken. Ik vind het echt heel lelijk. En ja, ik heb twee kinderen gekregen en ik zou het zo weer doen maar mijn lijf voelt echt “kapot” zo.
Ze spelen ook met de kleuren op zulke foto's. De rechtse zijn veel warmer van kleur en beter belicht en dat ziet er meteen een stuk positiever uit. Het verschil is er natuurlijk wel, maar het wordt met zulke effecten extra mooi neergezet zeg maar.
Zoals het er op het plaatje uitziet denk ik dat het wel voor een groot deel om huid gaat en dat je dus inderdaad voor een correctie zou moeten kiezen, zou je het echt mooit glad willen hebben. Echter, ik heb bij mezelf gemerkt dat een heel klein beetje buikvet verliezen al enorm uitmaakt, zelfs als je zo;n rimpelhuid hebt. Mijn huid was ook mega flubberig, maar sinds ik wat kilo's ben kwijt geraakt is het alsof er minder vet is om de flubbers te laten flubberen zeg maar... . Als ik buk zie je nog steeds wel zo'n oma huid, maar als ik rechtop sta is het bijna weg. Dit terwijl ik er heilig van overtuigd was dat het allemaal losse huid was en het nooit beter zou worden. Ik moet er wel bij zeggen dat het flubber gedeelte bij mij vooral aan de bovenkant van mn buik zit/zat, dus net onder mn borsten en ver boven mn navel. Misschien helpt een klein beetje buikvet verliezen bij jou ook (al zal je buik dan nog steeds niet straks zijn). Nadeel is wel dat je om buikvet te verliezen dus wel gewoon iets zal moeten afvallen en als je je gewicht verder prima vindt, is dit daarom ook niet ideaal.
Ik heb een BWC laten doen. Wat wil je precies weten? Als jouw buik vergelijkbaar met die van die foto uit je openingspost is heb ik niet leuk nieuws voor je: dat ga je met sporten niet goed meer krijgen. Het is wel belangrijk om te weten of je buikspieren ook kapot zijn of dat je alleen uitgelubberd vel hebt.
Dit inderdaad. Ik heb na 1 zwangerschap al zo'n buik. Ik ga daar ook echt niet tegen sporten of anders eten want ik kan dat niet zelf verliezen. Een buikwandcorrectie is wat je kan doen.
Vetpercentage van 17, net zo’n buik. Het is in bikini een idioot gezicht en ik denk dat ik me er maar bij neer moet leggen.
Nee daar had ik me al bij neergelegd. Of de buikspieren nog goed zijn? Ik heb geen flauw idee. Dat zal een dokter moeten bekijken denk ik? Het zit in elk geval ook boven de navel dus een mini buikwand correctie kan dan niet. Is het bij jou geworden wat je ervan verwacht had? Heb je lang moeten herstellen? Ben je bij veel verschillende klinieken geweest?
Ga op je bed, op je rug liggen (toch grappig dit tegen jou te zeggenschap het rubberen klompen topic ) en doe je uitgestrekte benen omhoog terwijl je ook met je hoofd omhoog wilt gaan. Voel dan of je veel ruimte tussen je buikspieren hebt. Ik kon een grote vuist tussen die spieren steken en als ik wilde mijn schattige darmen en maag aaien... Als je dag hebt... Dan moeten ook je spieren gepimpt worden. Zonder dat zou een BWC weinig zin hebben. Kan het wel zonder dan scheelt het veel in herstellen. Ik heb het niet laten doen om er knapper van te worden (draag immers geen crocs en heb geen pittig kapsel dus het was niet perse nodig roflmao: hahahaha flauw ) maar omdat ik veel buik- en rugpijn had doordat mijn spieren door mn laatste zwangerschap gesloopt waren. Ik ben bij 1 Z-H geweest waar een plastische chirurgiekliniek in zit. Omdat de verzekering het afwees ben ik vervolgens naar een ander Z-H geweest. Daar zat een plastisch chirurg die een zgn littekencorrectie operatie wilde uitvoeren. Nou ja, niet uitvoeren. Wel declareren en dan de BWC uitvoeren . Mijn spieren zijn gefixt en voor de mooiigheid heeft ze een reepje vel weggehaald. Ik ben verder niet bij andere klinieken geweest. Ik kende iemand die bevriend is met deze arts en zij was ook met een zgn littekencorrectie geholpen... En zij was tevreden en had mij daar dus geïntroduceerd... Ik ben tevreden. Heb geen helse pijn meer aan mijn buik en rug en daar deed ik het voor. Het herstel is niet te onderschatten wanneer je ook je spieren moet laten doen. Je kunt een hele poos echt niets. Ik moest door mijn man (die had vrij moeten nemen) wekenlang verzorgd worden en mocht pas na zes weken weer languit liggen i.p.v. in de zgn strandstoelhouding in bed liggen..
Nu heb je in plaats van overtollig vel een litteken over je gehele buik. Weet niet of ik het echt een vooruitgang vind.
Jup. Dokters snappen dat ook wel dat je daar niet op zit te wachten. En ik vind dat litteken ook niet zo heel lelijk moet ik zeggen.
Precies. Ook dat verhaal van ligt aan het licht en met/zonder bh. Dat slaat natuurlijk nergens op. Het is een operatie, geen reclame voor afslankpillen gemaakt van Mexicaanse cactussen of zo.
Dit is wel naief hoor. Tuurlijk maken ze zo gunstig mogelijke na-foto's. Het is een plastisch chirurg, geen liefdadigheidsinstelling. Tuurlijk maakt die ook reclame voor zichzelf.